• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • madigan
    Soulie skrev 2008-12-02 10:36:45 följande:
    Hepatit C är den enda(om jag minns rätt?) kroniska viruset som går att bota så det är ju något bra iaf (:
    ja de är väl så. Han har nån arbetskompis som har Hepatit C och han kommer inte att hjälpa nån och vill själv inte bli hjälpt. Min man tänker ändå inte bara stå och se på så den killen blir hjälpt ändå.
  • Felicia6
    madigan skrev 2008-12-02 12:46:00 följande:
    ja de är väl så. Han har nån arbetskompis som har Hepatit C och han kommer inte att hjälpa nån och vill själv inte bli hjälpt. Min man tänker ändå inte bara stå och se på så den killen blir hjälpt ändå.
    Jag har jobbat med personer som har hepatit C och enda som "krävdes" då var att om vi ville fick vi ha handskar på oss då vi bytte blöjjor och var i närheten av hans underliv.
    Annars hade vi aldrig handskar och det är väldigt liten risk att smittas så din man kan hjälpa sin jobbarkompis utan att vara orolig
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • madigan

nån som vet var de är billigaste att ta hål i öronen??

• Felicia6
    madigan skrev 2008-12-06 23:11:07 följande:
    nån som vet var de är billigaste att ta hål i öronen??
    Skulle kunna gissa på Dellys o aveny sy osv.. Är nog dyrare på burmans tex.
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • Snowieflickan

Trollmamma: hehe jaa du e ju inte ensam om det skulle jag tro ;) Här är en till som är inne ganska ofta o läser men sällan skriver. Det är ju som Jennifer116 skriver , det e inte alltid man har nåt att skriva helt enkelt.

• madigan

Vi har funderat och funderat men kommit fram till att våran 4-åring har förmodligen Asberger

Så jobbigt!

• Garderobshylla

Är det Lucia till helgen lr när är det?
    Vad ska alla hitta på då?

Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --