• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • Felicia6
    maltazar skrev 2008-12-07 22:08:46 följande:
    Enda planen jag har för lucia är att se tåget på dagis dagen innan :)Och så efter eller före det hinna förbi min gamla praktikplats en sväng.. barnen har julmarknad där! :)
    Ja dit ska ju jag med så det är väl den enda planeringen jag har
    jennifer116 skrev 2008-12-07 22:10:57 följande:
    Jag hoppas jag ligger och krystar på BB, men annars vet jag inte. Men nånting måsta man ju hitta på, eller hur?
    Ska hålla tummarna för dig Jaasi, vad tusan ska man hitta på?
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • jennifer116
    Felicia6 skrev 2008-12-07 22:16:48 följande:
    Ska hålla tummarna för dig Jaasi, vad tusan ska man hitta på?
    Tackar. Håll dom HÅRT!! Skrattande
    ingen aning vad man ska hitta på. Men glögg måste ju drickas och lusse bullar ätas. *haha* Skrattande Kanske lite go mat också, det är ju trots allt lördag då. Flört
  • Felicia6
    jennifer116 skrev 2008-12-07 22:25:58 följande:
    Tackar. Håll dom HÅRT!! ingen aning vad man ska hitta på. Men glögg måste ju drickas och lusse bullar ätas. *haha* Kanske lite go mat också, det är ju trots allt lördag då.
    Jag dricker inte glögg o gillar inte lussebullar
  • Garderobshylla

Jag missar tyvärr min sons luciatåg på dagis, har nationella provet i matte då *morr* så arg man kan bli. Men får hoppas att X:et fotar en massa som man får se iaf...

Den här helgen blir vi då kvar här för engångskull så det hade varit skoj om vi kunde dra ihop ett gäng och gå ut och äta lr nått? Kanske inmundiga någon alkoholhaltig dryck, var ju några månader sen för mig nu

• Felicia6
    Garderobshylla skrev 2008-12-08 10:23:17 följande:
    Jag missar tyvärr min sons luciatåg på dagis, har nationella provet i matte då *morr* så arg man kan bli. Men får hoppas att X:et fotar en massa som man får se iaf...Den här helgen blir vi då kvar här för engångskull så det hade varit skoj om vi kunde dra ihop ett gäng och gå ut och äta lr nått? Kanske inmundiga någon alkoholhaltig dryck, var ju några månader sen för mig nu
    Åh det hade varit jätteroligt. Jag är på
  • Garderobshylla
    Svar på #218
    Ja a, tror du jag har längtat nå?
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --