• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Kattflickan

Men varför åker inte Robin ut? Jag blir lika förvånad varje gång. Men det var bra att Anna åkte ut iaf. Det har jag väntat på länge. Hoppas Kevin vinner!

• ludenben

Fast jag hade hellre sett att Alice åkte ut än Anna... Alice är bedrövlig att se på... sorry kusinen men utan att va elak, men jag tycker inte Alice är bra.

• satie

Anna förtjänade finalplatsen men hon saknar de så viktiga flickfansen. Men med den röst hon har kommer hon riktigt långt till skillnad från vissa andra.

• Luddvar
    MiaLau skrev 2008-11-21 22:42:27 följande:
    Äntligen är lipsillen ute! fast jag tycker att Robin kunde åkt först, sen hon! Men nästa på tur är ROBIN, sen JOHAN, sen ALICE och kvar är vinnaren Kevin!
    Näpp! Fel. Nästa ut är.....JOHAN!!! Om jag så ska bära ut pojkstackaren. Sen åker Robin, Alice och vinnare blir Kevin. Så blir det.
  • septbebis
    jennifer116 skrev 2008-11-21 22:40:02 följande:
    omöjligt. han hänger löst för ofta, eller? *hoppas inte han vinner*
    Nej, får hoppas att han kommer tvåa, det brukar gå bättre för dem än för vinnarna.
  • L jung

Nä... nu är jag trött på det här..

*surfar vidare....

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • ludenben

Roligt det skulle vara med Kevin och Johan i finalen

• Krisselina

Det var som fan..

Lita alltid på din intuition
  • MiaLau
    Luddvar skrev 2008-11-21 22:45:27 följande:
    Näpp! Fel. Nästa ut är.....JOHAN!!! Om jag så ska bära ut pojkstackaren. Sen åker Robin, Alice och vinnare blir Kevin. Så blir det.
    hehe nej, det funkar inte. Låt den där kasse fan sjunga! men ut med den fule jävlen! =)
  • xxmeyaxx
    Luddvar skrev 2008-11-21 22:45:27 följande:
    Jag hjälper till att bära
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)