• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • L jung

Jag har förresten räknat ut... att om man får rösta på DEN MAN VILL SKA ÅKA UT istället för DEN MAN VILL SKA STANNA, så skulle det förmodligen bli en helt annan utgång!!

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    L jung skrev 2008-11-23 20:02:28 följande:
    Jag har förresten räknat ut... att om man får rösta på DEN MAN VILL SKA ÅKA UT istället för DEN MAN VILL SKA STANNA, så skulle det förmodligen bli en helt annan utgång!!
    Ja då skulle de se helt annorlunda ut. Men då hade inte tv4 fått in lika mycke röster (pengar)
  • hejpa

L jung skrev 2008-11-23 20:02:28 följande:

visst skulle det det! det skulle ju bli mkt mer rättvist. men nån sån finns det ju ändå inte här i världen så.. ;)
  • Spegel

Stör mig varje fredag på att man röstar kvar folk. Varför röstar man inte ut istället??

• L jung
    Spegel skrev 2008-11-23 20:53:20 följande:
    Stör mig varje fredag på att man röstar kvar folk. Varför röstar man inte ut istället??
    precis vad jag skrev ovan ju....hehe
  • L jung

Angelzezzan... märkte precis att vi är i jättemånga gemensamma trådar!
    Vi verkar ha samma intressen då....hehe

• L jung
    Kaxmaja skrev 2008-11-23 21:31:32 följande:
    Tv beroende båda två
    haha... verkar inte bättre!!!  Samma program också tydligen!
  • Kaxmaja
    L jung skrev 2008-11-23 21:33:39 följande:
    haha... verkar inte bättre!!!  Samma program också tydligen!
    Jag har inte så många svenska kanaler Har bara svt1 svt2 och tv4 Så jag får hålla mig till svenska program som visas där
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)