IDOL 2008 (Vol2)
Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!
www.tv4.se/idol
Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!
www.tv4.se/idol
Gospel? Då känns det som att det är Johan som åker.
Robin får gärna vara kvar till topp tre, åtminstone, men sen tror jag att Alice och Kevin går till final och då hoppas jag verkligen att Alice vinner.
Om Robin skulle släppa en skiva så skulle jag köpa den, jag tycker verkligen att han är bra. Han behöver bara lite hjälp med självförtroendet och nervositeten.
Fyfasen... Mina tre favisar ute på tre veckor: Lars, Robin E och Anna.
själv tycker jag det var på tiden att anna äntligen åkte....hon var dessutom extra dålig igår..hon passar inte att sjunga första låten och andra låten var bara ett enda långt vibrato *rys*
hon skulle ha åkt före både lars och robin E nu se rjag gärna att johan åker före robin b för det är intressant att följa robin för han blir verkligen bättre för varje gång och han borde verkligen få chansen att utveckla sig ett tag till.
jag ville verkligen bli av med robin b i början men har ändrat mig men jag ser helst att kevin och alice hamnar i final
Fattar inte ens att Johan Gick vidare från början...det är så pinsamt när han sjunger!!!
Jag tycker också att det var bra att Anna äntligen åkte ut. Men jag trodde verkligen att hennes Over the rainbow hade räddat hennes röster från tittarna. Tji fick hon, moahaha!
Kaos här hemma igår så jag missade allt. ![]()
Äntligen är Anna ute ur leken! Nu är det bara för Johan att försvinna ur Idol nästa fredag
Förstår inte hur han kan ha lyckas varit kvar såhär länge?! 
Men programmet är ju inte enbart en sångtävling.. Det är jakten på en IDOL.... de behöver ha mer än att kunna sjunga,,, det är viktigare med en karismatisk personlighet än sångröst.. de flesta kan lära sig sjunga... men personlighet ändrar man inte lika lätt..... Det hela går ju (tyvärr) ut på att hitta en person som kan dra in MYCKET pengar till skivbolaget.... ingen klarar det nog bättre än Johan.... Jag menar det största konsumentgruppen när det gäller IDOL är ju upp till 30 år.... Och där är det Johan som leder stort...