• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Kaxmaja
    fam kaos skrev 2008-11-23 19:19:14 följande:
    Men det känns lite som det är trendigt eller nåt grupptryck i tråden att alla ska klaga så mycket som möjligt på Johan.
    Många som tycker lika helt enkelt
  • elegi
    Men det känns lite som det är trendigt eller nåt grupptryck i tråden att alla ska klaga så mycket som möjligt på Johan.
    Fast helt ärligt så skiter jag i om halva jorden tycker att han är bra för jag tycker fortfarande att det låter som skit när han sjunger, kanske helt enkelt ligger nån sanning i det eftersom flera verkar tycka lika dant, behöver ju inte vara en trend för det, eftersom han är kvar är det ju uppenbarligen många som tycker tvärtom jämnfört med mig
    Kvällens viktigaste omröstning nr. 7 ska ha rösten *blink, blink* www.familjeliv.se/Forum-5-178/m38595315.html
  • L jung
    elegi skrev 2008-11-23 19:22:04 följande:
    Fast helt ärligt så skiter jag i om halva jorden tycker att han är bra för jag tycker fortfarande att det låter som skit när han sjunger, kanske helt enkelt ligger nån sanning i det eftersom flera verkar tycka lika dant, behöver ju inte vara en trend för det, eftersom han är kvar är det ju uppenbarligen många som tycker tvärtom jämnfört med mig
    Jag tycker att Johan borde åkt ut för länge länge sedan!!!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • L jung
    Kaxmaja skrev 2008-11-23 19:44:38 följande:
    Jag me. Men inte tycker jag de bara för att många andra tycker de.
    absolut inte...man kan ju lyssna själv för att höra att pojken inte är redo än för stora vida världen...   sen struntar jag i vad andra tycker i tråden.  Jag blir braa frustrerad över att såna som KAN sjunga åker ut pga det trycket som fjortisarna förmodligen har.  För enligt röstningen i både expressen och aftonbladet i fredags så låg Johan näst sämst till och inte bäst till!!! Tror det är mindre antal fjortisar som går in på expressen och aftonbladet för att rösta....inte deras typ av tidningar förmodar jag, för då borde ju Johan legat bäst till även där!
  • L jung

Men det är väldigt skönt att se att han ... äntligen... börjar hänga löst!!!

• Kaxmaja
    L jung skrev 2008-11-23 19:47:49 följande:
    absolut inte...man kan ju lyssna själv för att höra att pojken inte är redo än för stora vida världen...   sen struntar jag i vad andra tycker i tråden.  Jag blir braa frustrerad över att såna som KAN sjunga åker ut pga det trycket som fjortisarna förmodligen har.  För enligt röstningen i både expressen och aftonbladet i fredags så låg Johan näst sämst till och inte bäst till!!! Tror det är mindre antal fjortisar som går in på expressen och aftonbladet för att rösta....inte deras typ av tidningar förmodar jag, för då borde ju Johan legat bäst till även där!
    precis.
  • Krisselina
    L jung skrev 2008-11-23 19:47:49 följande:
    Word!
    Lita alltid på din intuition
  • BlackBiatch

Kanske alla här har samma åsikt??
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)