• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • xenaa
    Airlee skrev 2008-11-14 21:30:08 följande:
    Men tandborsten är på nedre våningen... då måste jag rulla ner för trappan först...
    Hahaha rulla på magen så kanske de kommer upp så haha
    ♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ ★ ♥ BF 2oo9-o3-o4 ♥
  • Sciarlotta

*harkel* *host host*

Kom ihåg att personangrepp inte är tillåtna, vare sig de är riktade mot medlemmar eller mot deltagare i Idol 2008. Ta ett djupt andetag, läs igenom reglerna och tänk på vad det är ni skriver.

//Hostande moderator

Oh baby please give a little respect
  • Philofix
    xxmeyaxx skrev 2008-11-14 21:25:50 följande:
    Nu ska ni byta över till tv3 och titta på "Singing Bee" och titta på min vän Magnus
    kollar redan och såg precis magnus.
  • xxmeyaxx

Där var Magnus!!

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • Airlee

Alltså, jätte-OT men vill berätta en sak... ni har bevittnat en historisk händelse. Det är första gången jag har sagt (skrivit) öppet att jag har en dejt, fast jag är gift. Jag har både en man och en pojkvän (som vet om varandra så klart). Har nyligen bestämt att försöka vara lite mer öppen med det för jag avskyr att behöva leva på det här sättet och smyga... Det var sååå skönt att kunna skriva det. Kanske låter löjligt men det var en positiv grej för mig. Tack!

• Philofix
    Airlee skrev 2008-11-14 21:26:09 följande:
    Alltså varför känns det som om man kan gå upp 10 kg av lite choklad på typ... en halvtimme?
    ha ha, jag vräkte i mig 4 tacos efter halvsvält idag.
  • Airlee
    Philofix skrev 2008-11-14 21:33:29 följande:
    ha ha, jag vräkte i mig 4 tacos efter halvsvält idag.
    Uhhh... tacos.. få mig inte att tänka på mat. Jag är rädd att jag ska explodera.
  • dio

Synd att det är så dyrt att ta sig ner till stockholm, annars hade jag sökt till SingingBee eftersom jag är grym på låttexter (enligt mig själv iaf )

• Philofix
    Airlee skrev 2008-11-14 21:28:22 följande:
    Seriöst, kan någon komma och magpumpa mig. Jag kan inte röra mig.
    hade så med, kunde inte räta upp överroppen gjorde så satans ont, trodde jag skulle spy allvarligt talat, men det gick över.
  • Airlee
    dio skrev 2008-11-14 21:36:32 följande:
    Synd att det är så dyrt att ta sig ner till stockholm, annars hade jag sökt till SingingBee eftersom jag är grym på låttexter (enligt mig själv iaf )
    Det är faktiskt jag också. Synd bara att man inte har så mycket nytta av det i vardagen...
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)