• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Philofix
    xxmeyaxx skrev 2008-11-14 21:29:27 följande:
    Ja, fast Magnus kan faktiskt sjunga Han är väl en av dom som faktiskt kan sjunga som kommit med i år. Haha! Det handlar ju inte om sångrösten, utan text. Han har redan berättat för mig hur det går, men jag är tyst. Haha.
    han missade ju förra får se nu då, inte nu heller.
  • Philofix

så åkte din vän magnus, tråkigt!!

• bossemoren
    Airlee skrev 2008-11-14 21:33:07 följande:
    Alltså, jätte-OT men vill berätta en sak... ni har bevittnat en historisk händelse. Det är första gången jag har sagt (skrivit) öppet att jag har en dejt, fast jag är gift. Jag har både en man och en pojkvän (som vet om varandra så klart). Har nyligen bestämt att försöka vara lite mer öppen med det för jag avskyr att behöva leva på det här sättet och smyga... Det var sååå skönt att kunna skriva det. Kanske låter löjligt men det var en positiv grej för mig. Tack!
    Hoppsan Kersin ! Hoppas att ni blir lyckliga allihopa !
    When life gives you lemons, make lemonade!
  • xxmeyaxx

Ja, där såg ni ju hur det gick. Killen som faktiskt KAN sjunga åker ut först.

Och de noterade inte hans första ord. "när" och "I´m"..
    Magnus lade in en protest, men den godkändes inte. Tyvärr.

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • Philofix
    Airlee skrev 2008-11-14 21:33:07 följande:
    Alltså, jätte-OT men vill berätta en sak... ni har bevittnat en historisk händelse. Det är första gången jag har sagt (skrivit) öppet att jag har en dejt, fast jag är gift. Jag har både en man och en pojkvän (som vet om varandra så klart). Har nyligen bestämt att försöka vara lite mer öppen med det för jag avskyr att behöva leva på det här sättet och smyga... Det var sååå skönt att kunna skriva det. Kanske låter löjligt men det var en positiv grej för mig. Tack!
    hur går det ihop?
  • xxmeyaxx

Jag visste redan om det.
    Men nu fick han ju sina 15 minuter i rampljuset

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • Philofix
    Airlee skrev 2008-11-14 21:34:07 följande:
    Uhhh... tacos.. få mig inte att tänka på mat. Jag är rädd att jag ska explodera.
    Sorry, vill inte få dig att må mer illa.
  • Airlee
    bossemor1 skrev 2008-11-14 21:40:02 följande:
    Hoppsan Kersin ! Hoppas att ni blir lyckliga allihopa !
    Tack snälla! Vi ÄR superlyckliga!

Fast just nu är jag lite grön i ansiktet... jäkla fredagsgodis. Och fredagskaka.
  • ellam71

Det hjälper ju inte om man kan sjunga när det är texten man ska kunna..

xxmeyaxx skrev 2008-11-14 21:40:16 följande:
    Ja, där såg ni ju hur det gick. Killen som faktiskt KAN sjunga åker ut först. Och de noterade inte hans första ord. "när" och "I´m".. Magnus lade in en protest, men den godkändes inte. Tyvärr.
    Det som inte dödar härdar...
  • Airlee
    Philofix skrev 2008-11-14 21:40:20 följande:
    hur går det ihop?
    Det går ihop jättebra. Förutom det då att vi måste smyga en del. Men jag är trött på det så vi ska nog börja slussa ut sanningen lite i taget.
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)