• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • lilja1111
    medea08 skrev 2008-11-14 22:48:33 följande:
    Det är moderskänslorna, moderskänslorna!
    hahaha... =)

jag tycker personligen att juryn begick tjänstefel när de tog med honom från början! sk*tunge..... *morrar som en riktig surtant*
    jag tycker det sätter nivån på "seriösheten" i programet, det är ett program för småflickor helt enkelt.. usch!

åldersgräns håller jag med om! man borde ha 18-årsgräns...
  • Free
    xxmeyaxx skrev 2008-11-14 22:53:42 följande:
    Var det någon annan som reagerade över att Bagge avbröt Andreas när han skulle ge Anna kritik, btw?
    Jag reagera. Lite halvt respektlöst tyckte jag.
  • xxmeyaxx
    Free skrev 2008-11-14 22:55:47 följande:
    Jag reagera. Lite halvt respektlöst tyckte jag.
    Det tyckte jag också. Jag blev faktiskt förbannad. För jag höll med av det lilla som Andreas hann få fram..
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • bossemoren
    L jung skrev 2008-11-14 22:52:45 följande:
    Säg till honom att jag... vi... tycker att du borde fått ha både tv och laptopen i några minuter till... det skulle väl inte skada honom att ta en lite fikapaus eller nåt...eller kanske behöver han gå på dass eller nåt.. haha
    NU slog han äntligen över till eftersnack iallafall....han är ju rätt ok egentligen...får väl behålla honom ett tag till då !
    When life gives you lemons, make lemonade!
  • Spegel

Får man rösta om man är under 18? alltså egentligen.. man får ju inte spela och liknande? Måste man inte ha målsmans medhåll?

• Free
    xxmeyaxx skrev 2008-11-14 22:56:50 följande:
    Det tyckte jag också. Jag blev faktiskt förbannad. För jag höll med av det lilla som Andreas hann få fram..
    Ja jag med, är inget större fan utav Anna.
  • lilja1111
    Spegel skrev 2008-11-14 22:56:53 följande:
    Får man rösta om man är under 18? alltså egentligen.. man får ju inte spela och liknande? Måste man inte ha målsmans medhåll?
    jo det måste man säkert men vilken förälder bryr sig? kostar väl som ett vanligt samtal eller?
  • xxmeyaxx
    lilja1111 skrev 2008-11-14 22:58:29 följande:
    jo det måste man säkert men vilken förälder bryr sig? kostar väl som ett vanligt samtal eller?
    Näe. 5.70 kr.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)