• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • hejpa
    Teskedsmamman skrev 2008-11-15 11:04:55 följande:
    Helst hade jag nog sett Johan åka ut och det för ganska länge sedan, men utav de igår så låg - i min värld - Robin B långt mycket lösare än Robin E.Robin B är ju så skandalöst tråkig!!! Robin E har karisma, medan Robin B är lika karismatisk som en betongsugga...
    haha, sant!
    men fjortisarna tycker att robinB är snygg, det är ju därför han fick stanna. kan inte se nån annan anledning. han är ju så jävla tråkig!!!!!!!
    hoppas de byter röstsystem till nästa säsong, det här är ju helt fel.
  • vinterlärka

Jag tycker faktiskt att detta Idol-år är riktigt bra. Duktiga idoler och en underbar jury!
    Hoppas på Kevin och Alice i final med Kevin som vinnare. Han VILL dessutom vinna! Tror som jag skrivit tidigare att det varit lite av en slump att det gått bättre för tvåan. Dessutom är ju Fagerwall och Agnes på väg upp.
    Kanske tar lite längre tid bara med tanke på att de är bundna till ett kontrakt.

• Teskedsmamman
    hejpa skrev 2008-11-15 11:22:56 följande:
    haha, sant! men fjortisarna tycker att robinB är snygg, det är ju därför han fick stanna. kan inte se nån annan anledning. han är ju så jävla tråkig!!!!!!! hoppas de byter röstsystem till nästa säsong, det här är ju helt fel.
    Precis, rösta på den som ska UT!!

Johan tror jag kan bli farlig om ett par år... när lillkillen har kommit ut ur målbrottet
    Triss i killar! 04, 05 & 07 - läs om oss tesked.blogspot.com/
  • L jung

Men Johan är ju poppis hos juryn också väl?

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • Teskedsmamman
    L jung skrev 2008-11-15 11:56:12 följande:
    Men Johan är ju poppis hos juryn också väl?
    Jag tycker de har varit mjuka i kritiken mot honom, de säger saker inlindade för att han är ju bara 16 år ändå och har ändå stor prestationsångest tydligen....

Men visst har killen potential, men det är för mycket surt och han väljer låtar som hans röst ännu inte klarar pga målbrottet...
    Triss i killar! 04, 05 & 07 - läs om oss tesked.blogspot.com/
  • hejpa

jag tycker det känns som att juryn inte vågar säga något negativt om de som är populära hos publiken.

vill också se johan om ett par år istället :)

• vem bryr sig

Måste kolla lite youtube med alice, har inte direkt följt idol jätte bra och har ofta jobbat när det har varit men jag gillar Anna men jag ska kolla in alice

aprilsill skrev 2008-11-15 09:46:36 följande:
    vem bryr sig skrev 2008-11-15 09:37:28 följande:
    Om Anna vinner är det en flopp... Finns bara två vinnarkandidater, KEVIN och Alice.
  • Pyff

Jag har sorg idag..............kan inte fatta att Robin åkte ut igår, hur är det möjligt liksom???? Han var en av de absolut bästa sångarna och gjorde 2 kanonframträdande igår Under hans och Johans duett lät och såg det på allvar ut som en rockstjärna som tagit med sig en praoelev upp på scen!!!
    Jag vill bara gråååååta Buuhäääää

Pyff på er!
  • MammaHela
    Pyff skrev 2008-11-15 14:38:52 följande:
    Jag har sorg idag..............kan inte fatta att Robin åkte ut igår, hur är det möjligt liksom???? Han var en av de absolut bästa sångarna och gjorde 2 kanonframträdande igår Under hans och Johans duett lät och såg det på allvar ut som en rockstjärna som tagit med sig en praoelev upp på scen!!! Jag vill bara gråååååta Buuhäääää
    Ja jag är skitsur...

Röstade 4-5 gånger på honom Gråter
  • Pyff
    MammaHela skrev 2008-11-15 15:37:45 följande:
    Ja jag är skitsur...Röstade 4-5 gånger på honom
    jag med
    Pyff på er!
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)