• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • xxmeyaxx
    ellam71 skrev 2008-11-14 23:07:27 följande:
    Med Måns.. mitt kusinbarn..
    Haha. Han var skitsöt.

"Jag skulle vilja gå på dejt .. eller inte dejt, för jag har flickvän. Men få träffa Alice..."
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • L jung
    xxmeyaxx skrev 2008-11-14 23:07:55 följande:
    Hm. Kom förresten på nu att fr.o.m. 5 dec så kommer jag missa idol. Mina föreställningar börjar lördag 29:e nov Sedan kommer vi ha föreställningar fre och lör enda fram till jul.
    vadå för föreställningar? *nyfiken
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • ellam71

Ja, de ringde förra torsdagen o sa att han skulle va med då den fredagen.. jag satt bänkad men ingen måns kom... o så NU så kom det istället.. hihi

L jung skrev 2008-11-14 23:08:24 följande:
    hehe.. är det ditt kusinbarn? Gud så kul! Han var söt som kom med blommor till henne... hihi
    Det som inte dödar härdar...
  • xxmeyaxx
    L jung skrev 2008-11-14 23:09:07 följande:
    vadå för föreställningar? *nyfiken
    Är med i årets Julshow, här där jag bor. Sång, dans, komedi..  

Och premiären är 29:e nov.
    Och varje föreställning börjar klockan 20:00.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • ellam71

Hihi.. ja precis... jag tror han kommer bli en riktig charmör... vi är snygga i vår släkt... *fnissar*

xxmeyaxx skrev 2008-11-14 23:08:40 följande:
    Haha. Han var skitsöt. "Jag skulle vilja gå på dejt .. eller inte dejt, för jag har flickvän. Men få träffa Alice..."
    Det som inte dödar härdar...
  • xxmeyaxx
    ellam71 skrev 2008-11-14 23:11:11 följande:
    Hihi.. ja precis... jag tror han kommer bli en riktig charmör... vi är snygga i vår släkt... *fnissar*
    Haha Tipp topp det.
  • L jung
    xxmeyaxx skrev 2008-11-14 23:10:40 följande:
    Är med i årets Julshow, här där jag bor. Sång, dans, komedi..  Och premiären är 29:e nov. Och varje föreställning börjar klockan 20:00.
    Lyckosparken kommer här!!! 

*Tjoff*  Räcka ut tungan   Kan ju inte sparka på riktigt..haha
  • xxmeyaxx

*bockar och bugar*

• xxmeyaxx

Näe. Dags att sova nu :) ses.

• L jung

Ska också gå och lägga mig!

Natti natti!!!

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)