• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Mrs K

Hej! Får man hoppa in i tråden? Har läst lite och småskrattat en del. Jag kan behöva några att hänga med i väntan på att Johan ska åka ut

• sallybuse
    Mrs K skrev 2008-11-14 23:29:28 följande:
    Hej! Får man hoppa in i tråden? Har läst lite och småskrattat en del. Jag kan behöva några att hänga med i väntan på att Johan ska åka ut
    Ja då hänger jag på.Inte klokt att han är kvar.Och att Robbin åkte hem Katastrof tyckte jag.Eller hur.
  • RaraBarn

Men vad i h-vete.....
    Här kommer men hem efter en trevlig fest och har då missat Idol idag....vad ser jag då...jo Robin E har åkt ut... hur kan detta åg ihop????? Måste se reprisen....
    Vad har hänt???????

• ludenben

ja, det var jättetrist, hade hoppats på Robin B

RaraBarn skrev 2008-11-15 02:22:22 följande:
    Men vad i h-vete..... Här kommer men hem efter en trevlig fest och har då missat Idol idag....vad ser jag då...jo Robin E har åkt ut... hur kan detta åg ihop????? Måste se reprisen.... Vad har hänt???????
  • medea08
    RaraBarn skrev 2008-11-15 02:22:22 följande:
    Men vad i h-vete..... Här kommer men hem efter en trevlig fest och har då missat Idol idag....vad ser jag då...jo Robin E har åkt ut... hur kan detta åg ihop????? Måste se reprisen.... Vad har hänt???????
    Fjortisarna har haft sms-party igen...
  • ludenben

Tycker det är jäkligt dåligt att juryn kan enbart bedömma men har inget med röstningen att göra. Borde vara att det är både tittarna och juryn som avgör... som schlagerfestivalen eller nåt där bägge har chans att påverka. Då skulle de bra artisterna ha större chanser att stanna kvar.

• BebisVagga

Fattar inte hur JOHAN kunde sitta säkert o sen åker robin E ut..

detta idolåret e kattastrof..

• Ester W

Katastrof att Robin E åkte ut det var ju han som lyfte duetten som Johan var med i. Så tråkigt att Johan får vara kvar när han inte kan sjunga som dom andra!!!

• vem bryr sig

Vad gör svenska folket!? vad hände?? Johan borde inte ha fått gå vidare från auditions!! det är verkligen inte rätt!

Hoppas Anna eller Kevin vinner!
    Om Johan vinner så måste jag tyvär idiotförklara människor!

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)