• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • UmmAlina

Eller denna också..
    Blir kul att få höra hennes anledning till låten

• Luddvar

Ikväll ska jag rösta för första gången för nu ska Johan, den falsksjungande lallaren UT!

• Mrs K

Jag kan inte titta ikväll! Får hit makens kollegor på lite partaj. Hoppas att Johan åker ut, så rösta många gånger luddvar

• ludenben

nänä, robin B ska ut... johan räddas alltid av fansen hehe

Luddvar skrev 2008-11-21 16:11:42 följande:
    Ikväll ska jag rösta för första gången för nu ska Johan, den falsksjungande lallaren UT!
  • hejpa

tror tyvärr också att robin B åker ikväll..

• Kaxmaja
    MammaHela skrev 2008-11-21 15:45:35 följande:
    men vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanJag har juh berättat att C's dator blev stulen på hans jobb. Det har tagit över en månad att få hans sega jobb att fixa honom en ny...I måndags så skikcades den från Karlstad, den har inte kommit fram än.. C ringde till datafirman och efterlyste den och de ringde till fraktbolaget och kollade. Enligt dem så var de på C's jobb i tisdags men ingen  var där och ingen svarade på mobilen. Så den tog med den tillbaka till örebro...och gissa vad.. Den är borta...... de har kollinummer och de vet att den inte är levererad, men den är totalt borta...Sen är saken den att det var folk på kontoret hela tisdagen och det har inte ringt nån till C's mobilnummer...
    Grrrrrrrrrr
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • ludenben

eller gärna Alice

Iskall Öl skrev 2008-11-21 16:56:24 följande:
    johan får gärna åka eller anna (based on allt förutom ikväll dårå )
  • Eisa

Ikväll röstar jag på Johan för han får ICKE åka ut

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)