• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • L jung

haha.. jag lipade på bion när den låten kom upp i filmen.  Däremot kommer jag inte alls ihåg vad filmen hette!!! haha

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • Zozzo87
    Kaxmaja skrev 2008-11-20 21:14:19 följande:
    Kan bara svara fåor hur jag tänker när jag skriver att någon förstör en låt. Om tex Jag älskar när Dolly Parton sjunger 9 to 5. Så när jag läser den låtens namn någonstans eller hör någon prata om den låten så hör jag hennes version i huvudet. Men om då Bertil kommer och sjunger den låten totalt katastrof dåligt så finns risken att istället för att höra den med Dolly som jag gjorde innan så hör jag nu Bertils katastrofala version i huvudet.
    Shit vad bra förklarat alltså!!OCH 9to5 ÄR bra
  • Zozzo87

L jung skrev 2008-11-20 21:25:32 följande:

Åh...om jag vore Kevin's tjej så skulle jag storlipa när han sjunger 'if tomorrow never come' baaaaaara till mig.  haha...  riktigt rörande ju....  eller så är jag toksentimental!
    Jaa jag med!!Jag skulle inte veta vart jag skulle svänga mig. SHit så romantiskt!!
  • Kaxmaja
    Zozzo87 skrev 2008-11-20 22:14:00 följande:
    Shit vad bra förklarat alltså!!OCH 9to5 ÄR bra
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

Idag är det FREDAG oj oj stressig dag. Expedition Effell börjar idag &så är det IDOL

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • ludenben

nänä, vissa har han gjort riktigt bra Gillar Johan men jag gillar inte när han pressar upp rösten. Då kraxar han, annars är han riktigt bra... så jag hoppas inte att han kraxar sig igenom den...

hejpa skrev 2008-11-20 20:55:45 följande:
    det är klart han kommer förstöra den, han förstör alla bra låtar ;D
  • xxmeyaxx

Jag hade gärna hört Robin E göra "Let me entertain you".

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • ludenben

Det hade vart bättre... Robin B måste ut ikväll. Otroligt att Robin E åkte ut före

xxmeyaxx skrev 2008-11-21 08:57:08 följande:
    Jag hade gärna hört Robin E göra "Let me entertain you".
  • xxmeyaxx

Njäe. Jag ser hellre Robin B med i tävlingen än Johan.
    Hade jag fått önska vem som skulle ha åkt först av de tre som hängde löst förra veckan hade jag sagt att jag först ville att Johan skulle ha åkt ut, sedan Robin B och sist Robin E..

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)