• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Airlee

Kikar in lite... hade tänkt hinna med min fredagsstädning innan det börjar men i vanlig (o)ordning kommer den nog dra ut på tiden tills imorgon...

• Lantismamman75an

Johan eller Robin B hoppas jag åker ut. Men tyvärr. Så länge småbrudarna får ha tillgång till mobiler så lär dom stanna kvar. Min vinnare av Idol åkte ut förra veckan!! Skandal!! Jag var så arg så jag trodde jag skulle slänga ut teven genom fönstret!! Nu håller jag på Kevin och Alice

• Airlee
    Lantismamman75an skrev 2008-11-21 17:43:58 följande:
    Johan eller Robin B hoppas jag åker ut. Men tyvärr. Så länge småbrudarna får ha tillgång till mobiler så lär dom stanna kvar.
    Småbruden Airlee sitter med mobilen redo.
  • ming
    Lantismamman75an skrev 2008-11-21 17:43:58 följande:
    Johan eller Robin B hoppas jag åker ut. Men tyvärr. Så länge småbrudarna får ha tillgång till mobiler så lär dom stanna kvar. Min vinnare av Idol åkte ut förra veckan!! Skandal!! Jag var så arg så jag trodde jag skulle slänga ut teven genom fönstret!! Nu håller jag på Kevin och Alice
    Min vinnare åkte ut för läääänge sen. Loulou, kom tillbaka, pleeaase!
  • Airlee
    ming skrev 2008-11-21 18:33:22 följande:
    Saknar också henne!
  • Lantismamman75an

DET ÄR DET JAG MENAR. DOM BÄSTA HAR REDAN LÄMNAT SKEPPET-TYVÄRR

ming skrev 2008-11-21 18:33:22 följande:
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2008-11-21 19:55:38 följande:
    MammaHela Du kommer alltså inte kunna leka med oss den här helgen heller *fattar inte dataföretaget att vi saknar din närvaro med oss i tråden*
    dumma ¨dataföretag som itne fatta sådanna självklara saker
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)