• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Mochride

Ska bli intressant att se hur det går för Robin med Let me entertain you.
    Kevin och Alice tror jag kommer vara jättebra, men vi får väl se hur det går för Johan den här gången.

• Iskall Öl

Fields of gold!! oh, han måste göra den bra. man får inte förstöra den låten! anna kommer nog göra simply the best bra..

♥ CLUBEN!!!! ♥ thiindra.blogg.se
  • aprilsill

Vad konstigt att sjunga Because of you till sin familj, eftersom videon handlar om en pappa som lämnat sin familj...Hmmm.

• ludenben

hoppas johan gör Cure-låten bra... jag älskar den låten som fan. Har den som ringsignal på mobilen och arg jag blir om han förstör den...

• hejpa
    ludenben skrev 2008-11-20 19:55:56 följande:
    hoppas johan gör Cure-låten bra... jag älskar den låten som fan. Har den som ringsignal på mobilen och arg jag blir om han förstör den...
    det är klart han kommer förstöra den, han förstör alla bra låtar ;D
  • Annanym

Alltså, förklara en sak för mig. Hur "förstör" en artist, vid ett framträdnde en låt? Det är ju inte som att alla andra versioner raderas ut. Okej att man kan göra den dåligt, eller på något sätt som alla inte gillar, men min åsikt är att det är rena larvet att säga att en låt blir förstörd. *hukar mig*

• Kaxmaja
    Annanym skrev 2008-11-20 21:10:36 följande:
    Alltså, förklara en sak för mig. Hur "förstör" en artist, vid ett framträdnde en låt? Det är ju inte som att alla andra versioner raderas ut. Okej att man kan göra den dåligt, eller på något sätt som alla inte gillar, men min åsikt är att det är rena larvet att säga att en låt blir förstörd. *hukar mig*
    Kan bara svara fåor hur jag tänker när jag skriver att någon förstör en låt. Om tex Jag älskar när Dolly Parton sjunger 9 to 5. Så när jag läser den låtens namn någonstans eller hör någon prata om den låten så hör jag hennes version i huvudet. Men om då Bertil kommer och sjunger den låten totalt katastrof dåligt så finns risken att istället för att höra den med Dolly som jag gjorde innan så hör jag nu Bertils katastrofala version i huvudet.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Kaxmaja skrev 2008-11-20 21:14:19 följande:
    Kan bara svara fåor hur jag tänker när jag skriver att någon förstör en låt. Om tex Jag älskar när Dolly Parton sjunger 9 to 5. Så när jag läser den låtens namn någonstans eller hör någon prata om den låten så hör jag hennes version i huvudet. Men om då Bertil kommer och sjunger den låten totalt katastrof dåligt så finns risken att istället för att höra den med Dolly som jag gjorde innan så hör jag nu Bertils katastrofala version i huvudet.
    alltså jag älsar inte 9 to 5 tog bara de som ett exempel
  • L jung

Åh...om jag vore Kevin's tjej så skulle jag storlipa när han sjunger 'if tomorrow never come' baaaaaara till mig.  haha...  riktigt rörande ju....  eller så är jag toksentimental!

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    L jung skrev 2008-11-20 21:25:32 följande:
    Åh...om jag vore Kevin's tjej så skulle jag storlipa när han sjunger 'if tomorrow never come' baaaaaara till mig.  haha...  riktigt rörande ju....  eller så är jag toksentimental!
    jag hade oxå toklipat
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)