• Marayah

VI från Linköping del 2!!

Ännu en ny tråd.  Va vi e duktiga på att pladdra.

Marko 031103, Filip 080621
  • Svar på tråden VI från Linköping del 2!!
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-12-23 20:41:46 följande:
    Jenny:vilken tur att ni kunde hjälpa och hitta hans föräldrar. Nu har lugnet lagt sig både stora barnen sover och vi sitter i soffan och glor på den tråkiga dumburken.
    Ja, fy vad hemskt att tappa bort sitt barn. Och han var ju så ledsen den lilla stackaren.
    Vad skönt att barnen sover. Här är de vakna än, men väldigt lugna faktiskt. Den minsta ligger och tittar och den lite större modellen sitter snällt i sin stol.
    Vi samlar lite vuxenpoäng och spelar Bingolotto. Pensionärsvarning. Haha
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas ♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus♥¸.?°´¯) ♥
  • Marayah

Såå gulligt.. Stackars lilla pojken....

JePaLuLi skrev 2008-12-23 18:55:49 följande:
    Det var så lite så  Tack så mycket för lånet! Hihi, varsågod! Hade inte eran adress, men nu fick ni ju ett ändå
    Så skönt att de har lugnat sig hos er. Ses imorron vännen.
    Mammatill4a skrev 2008-12-23 20:41:46 följande:
    Jenny:vilken tur att ni kunde hjälpa och hitta hans föräldrar. Nu har lugnet lagt sig både stora barnen sover och vi sitter i soffan och glor på den tråkiga dumburken.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Mammatill4a

Jenny:fan ja med ville ha spelat det ju, gör ju det varje år och ja brukar ju vinna, men i år har det varit så mkt så glömt köpa lotter. Marayah: ja det är skönt. Ska snart ta sängen bara arvid vill somna in ordentligt första. Japp ses imorgon ska bli kul att ses.

• JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-12-23 21:13:24 följande:
    Jenny:fan ja med ville ha spelat det ju, gör ju det varje år och ja brukar ju vinna, men i år har det varit så mkt så glömt köpa lotter. Marayah: ja det är skönt. Ska snart ta sängen bara arvid vill somna in ordentligt första. Japp ses imorgon ska bli kul att ses.
    Jag vinner aldrig. Har vunnit 100:- nån gång så det gick jämt upp, annars vinner jag sällan. Har tur i kärlek istället
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-12-23 20:41:30 följande:
    Hoppar in o passar på att önska god jul o allt...
    Tack det samma
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mammatill4a

Jenny: ja det har du verkligen, sj har jag vunnit allt från 500 kr till ny lott, men som sagt brukar ju bara spela på uppesittarkvällen så jag får ju med säga att jag har tur i kärleken då tycker jag hi hi . Nu blir det sängen här , klapparna ligger under granen och arvid sover.

Vi sitter oxå o spelar bingolotto, vi gör det aldrig annars, men på uppesittarkvällen så är det kult att spela, det har vi gjort i alla år vi varit tillsammans. Så jag o sambon sitter o myser o spelar medans vi dricker glögg o äter godis o har massa ljus tända. Vi vinner inget dock tyvärr. Barnen sover sen 19.
    Leo fick ställa ut ett glas mjölk o en smörgås till tomten förut så kanske tomten kommer o lämnar paket under natten

• JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-12-23 21:43:30 följande:
    Jenny: ja det har du verkligen, sj har jag vunnit allt från 500 kr till ny lott, men som sagt brukar ju bara spela på uppesittarkvällen så jag får ju med säga att jag har tur i kärleken då tycker jag hi hi . Nu blir det sängen här , klapparna ligger under granen och arvid sover.
    Vad mysigt! Jag ska slå in de sista klapparna, sen blir det bingen här med. Är bra trött!
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-23 21:46:31 följande:
    Vi sitter oxå o spelar bingolotto, vi gör det aldrig annars, men på uppesittarkvällen så är det kult att spela, det har vi gjort i alla år vi varit tillsammans. Så jag o sambon sitter o myser o spelar medans vi dricker glögg o äter godis o har massa ljus tända. Vi vinner inget dock tyvärr. Barnen sover sen 19.Leo fick ställa ut ett glas mjölk o en smörgås till tomten förut så kanske tomten kommer o lämnar paket under natten
    Hihi, vad sött! Då får vi hoppas att tomten har vägarna förbi under natten
    JePaLuLi skrev 2008-12-23 22:21:21 följande:
    Hihi, vad sött! Då får vi hoppas att tomten har vägarna förbi under natten
    Ja, det får vi hoppas
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-23 21:42:51 följande:
    Tack det samma
    Passa på att ta en barnfri fika i mellandagarna kanske??
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!