VI från Linköping del 2!!
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Kikar bara in för att önska er alla en riktigt GOD JUL!
Här har vi alla varit snälla för vi har precis öppnat paket allihopa, eller ja mest barnen då Leo tyckte det var jättekul o blev jätteglad, Vincent ville mest känna på granen o käka papper
Jag fick ett presentkort på en valfri spabehandling på en timme av min älskade sambo, gud så glad jag blev, det ska jag utnjyttja så fort det blir vardag igen, behöver det nu med tanke på allt som hänt o hur min kropp mår.
Nu ska vi börja fixa oss iordning o bada barnen, sen bär det av till min farmor o farfar i Norrköping, där nog självaste tomten kommer på besök. Sen sover vi hos min mamma ikväll o imorgon blir det firande hos mamma.
God Jul på er alla! Vi har också en vit jul häruppe i dalarna Hoppas ni får en underbar och mysig dag full med kärlek och värme
aaaaah nu har släkten åkt hem å vi kan krypa ner i soffan å döö...
vi har fått en jättefin babyskydd me bas av min mamma :) la in en bild på den.
Här har allt lugnat sig med, min familj åkte hem vid 18 och det var alldeles lagom, för då fick vi lite egen tid med barnen oxå, så mysig har dagen varit helt underbart och barnen har trivts med, bara arvid som har varit lite kinkig, men misstänker öroninflammation el nåt pratade med en kompis förut om de och hans beteende och hon sa att vi skulle hålla uppsikt på det och inte vänta för länge med att söka. Fru t :härligt med ett baby skydd som tyckte om. Här bara älskar jag de vi har. Jenny:hojtar med stora bokstäver när vi är friska , har under kvällen blivit snorig oxå, så julkortet får du lite senare, kanske tom nästa år. Familjetrollet : är van vid kräksbarn eftersom alla har varit det. Maria:tack för kläderna jag fick låna, älskade den röda bodyn, hoppas vi ses snart igen och att ni haft bra dag hos grannen.
här har vi haft full fart idag.dock åkte mina föräldrar hem tidigt då min pappa inte har den bästa hälsan.själv däckade jag på eftermiddagen av trötthet.veckan efter mens är hopplöst blir så hängig och jättetrött då.
hoppas lille arvid slipper öroninflammation.det verkar gå nån hemsk förkylning,nästan alla går och snorar och nyser.fast här har man bara lite rethosta.
nu längtar man till julrean.ska in till stan nån dag med sonen som ska träffa sin pappa som har permis några dagar.tyvärr är det mycket prat och lite handling från pappans sida
hoppas alla har haft en bra och glädjefull jul
Malin: Ja det får du allt göra
Usch, hoppas att det inte är öroninflammation, det som gör så ont
Var det den röda bodyn han hade på sig på kortet du skickade? Sån hade Lucas med så det ligger en och väntar på Linus Den är jättefin!
Här har också lugnet lagt sig. Lucas är lite uppe i varv så jag hoppas han kan somna. Patrik håller på och lägger honom nu och sen blir det mys
Jenny:nåt är det med arvid ikväll, har varit jätte ledsen så de första riktiga tårarna har kommit, vill bara ligga på mig lägger ja honom ner i liften blir han så ledsen och det är ju ett tecken på det tyvärr , att inte vilja ligga ner utan sitta lite upprätt och sova. Får se hur de går inatt. Japp han hade en på kortet jag skickade till dig. Så himla fin,han har bara spytt ner sig 4 ggr idag. Hoppas lucas somnar snart, liam somnade på soffan vid halv nio och alma för ca 30 min sen, sov sen middag till kalle anka idag i mormors knä.
Kikar in lite snabbt bara..
Hoppas ni har haft en mysig julafton allihopa! Det har vi, kunde åka och fira med min familj sen skönt nog. Så nu hoppas jag att vi inte åker på magsjuka igen.
Haft en mysig dag men den får jag berätta mer om imorron För nu är det sängen som gäller här
Ah ja just det, innan jag kryper till sängs.. Tänkte se om ni har några bra tips.. Ska ge sambons brorson pengar i julklapp, supersvår att köpa till då han är kräsen osv och sambons bror tyckte det var enklare att ge honom pengar istället. Men det är ju inte så skojigt att ge pengar i ett kuvert bara så jag tänkte se om ni har några andra tankar?
Tänkte först ge i tior på nåt sätt men kan inte komma på hur Så jag tar tacksamt emot tips
Ska iväg och fira med dem imorron em..