• Marayah

VI från Linköping del 2!!

Ännu en ny tråd.  Va vi e duktiga på att pladdra.

Marko 031103, Filip 080621
  • Svar på tråden VI från Linköping del 2!!
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-12-23 23:19:22 följande:
    Passa på att ta en barnfri fika i mellandagarna kanske??
    Ja, det gör jag gärna Är hemma o ledig igen på lördag, så från lördag o nästan varje dag framåt tills den 7/1 kan jag.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mammatill4a

Lovm: gud så mysigt att ställa ut lite mat till tomten, kommer ihåg att vi gjorde de som barn oxå, tyvärr kan ju inte barnen få samma uppväxt, för kan ju inte ställa ut på balkongen på 2a våningen direkt. Eva grattis på namnsdagen. Här sitter man uppe med idag en förkyld liam istället, som klagar på ont i huvudet. Alla andra sover i familjen kan vara skönt för dom. God jul på er alla hoppas ni får en toppen dag med era familjer

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-12-23 18:51:15 följande:
    Familjetrollet: så sant så, men tänker inte ta upp nån diskution om det eftersom man inte vet nåt om det iäntligen utan bara hört rykten i från sockna liksom.
    ja folk i er stad vet ju mer om detta
    dinana skrev 2008-12-23 18:59:56 följande:
    Kaos, tyckte det var mindre folk än vanligt =) Blev riktigt förvånad nu när jag cyklade dit och det knappt var en mänska på willys =). Så jag kunde gå runt å julhandla utan att behöva stå i kö. =) Fick det jag ville ha och lite till =)
    det var fullt på alla parkeringar när vi var där,eller ja det fanns ju pltser vid siba som tur var
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2008-12-23 20:51:04 följande:
    Ja, fy vad hemskt att tappa bort sitt barn. Och han var ju så ledsen den lilla stackaren. Vad skönt att barnen sover. Här är de vakna än, men väldigt lugna faktiskt. Den minsta ligger och tittar och den lite större modellen sitter snällt i sin stol.Vi samlar lite vuxenpoäng och spelar Bingolotto. Pensionärsvarning. Haha
    stackars liten.sonen har rymt ett antal gånger på ikano och maxihuset som mycket liten.man blir livrädd att nån ska ha tagit barnet
    det gör jag gärna
    Mammatill4a skrev 2008-12-24 07:17:07 följande:
    Lovm: gud så mysigt att ställa ut lite mat till tomten, kommer ihåg att vi gjorde de som barn oxå, tyvärr kan ju inte barnen få samma uppväxt, för kan ju inte ställa ut på balkongen på 2a våningen direkt. Eva grattis på namnsdagen. Här sitter man uppe med idag en förkyld liam istället, som klagar på ont i huvudet. Alla andra sover i familjen kan vara skönt för dom. God jul på er alla hoppas ni får en toppen dag med era familjer
    stackars liam hoppas era barn blir krya snart .här sov hunden hela natten jätteduktigt.fick mig dock en hundpuss mitt i nattenSkrattande

här har man plockat fram alla julklapparna under granen och snart ska vi äta frukost
  • Marayah

JAA, det låter verkligen som en plan!!

GOD JUL på er alla!!!!
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-12-24 07:52:26 följande:
    JAA, det låter verkligen som en plan!! GOD JUL på er alla!!!!
    god jul allesammans

se till att äta mycket julmat
  • Marayah

Vet du vad!!?? Ja har lite bebis kläder som ja kan plocka ut åt dej om du vill.. Har en overall som ja tar med. En mörkblå typ fleece med foder. Du kanske kommer ihåg den på Filip..

• Marayah

Det blir VIT julafton!! Men man vet juh aldrig om de försvinner nu när de e så lite. Men ändå..

• JePaLuLi
    Marayah skrev 2008-12-24 08:49:36 följande:
    Det blir VIT julafton!! Men man vet juh aldrig om de försvinner nu när de e så lite. Men ändå..
    JAAA! Blir ju faktiskt väldigt mysigare med lite snö
    Tomten flyger ju med sina renar så nog kan han äta lite gröt från balkongen
    Hoppas lilleman mår bättre idag. Vi hörs sen vännen
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas ♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Sötaste julenissen =) Liten tomte, 3 dagar gammal =)

Jag och mina julenissar önskar er alla en riktigt God Jul!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas ♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!