Unga Mödrar (spoilertråd)
Spoliers här. ![]()
Spoliers här. ![]()
ja angående Hannah, så tycker ju jag personligen att myndigheterna har varit på henne från början. Hon är ung och att bli förföljd av övervakare osv skulle tära ¨på mitt humör. Jag tycker att ett barn ska vara hos sin mamma, hon är ju så kärleksfull mot henne och är ju inte alls elak. Jaag stödjer hennes kamp att få tillbaka dottern. Sök på: Cecilya skal hjem til mor igen
Men har inte Stine alltid varit smal? jag kan inte ens påminna att hon var speciellt "tjock" efter förlossningen av varken hennes dotter eller sonen.
Nä men nu var hon VÄLDIGT smal.
Åh va kul att hitta denna tråden!jag älskar att titta på unga mödrar och följt en hel del säsonger nu. Jag kollar dock det som sänds på kanal5 och känns som jag är lite efter kanske. Förstår att barnet blev omhändertaget hos det paret som har en svinstia hemma!jag skäms ögonen ur mig när jag såg häromdagen när de skulle städa!visste inte att cecilya hade blivit omhändertagen?! Visst att Hanna verkar väldigt omogen och lat men är ju bra med sin dotter tycker jag det verkat som.
vart kan man se Stine där hon är blond och super smal