• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Laban11
    Okej skrev 2012-01-31 12:57:07 följande:
    Men gjorde hon inte abort pga separationen? Och efter det mådde hon så dåligt att hon blev av med Cicilaya (stavning?). Oj vad jag kände mig Unga-Mödrar-nördig där.

Men har för mig att jag läst det längre bak i tråden.

Var det inte så att hon fick göra abort pga kommunen hotade att ta Cecilya(staavning?) annars, men de tog barnet iaf, eller nåt. Har för mig att nån skrev om det.
  • Laban11
    Momalicious skrev 2012-01-31 10:03:21 följande:
    Dea-louise och Rasmus måste vara lite förståndshandikappade va?

Det verkar så. Tycker så synd om de.Tänk att de kan bo i den där röran. Synd bara att ungdomarna i Danmark(det verkar så) skaffar barn som om de vore leksaker typ!
  • Fashionista1
    Momalicious skrev 2012-01-31 10:03:21 följande:
    Dea-louise och Rasmus måste vara lite förståndshandikappade va?
    Tanken slog mig också, det är ganska uppenbart att dom har någon form av handikapp. Speciellt när dom tog upp det där med att göra sig av med hunden och killen TVEKAR till att göra sig av med jycken fast han vet att hunden inte går ihop med barn ?!?!

Tycker definitivt att dom ska ha all hjälp dom kan få, för dom klarar inte av att ta hand om sig själva ens och fungerar nog inte alls som föräldrar. Dom ska inte ha barn överhuvudtaget =(
  • JessiWill
    Fashionista1 skrev 2012-01-31 13:08:29 följande:
    Tanken slog mig också, det är ganska uppenbart att dom har någon form av handikapp. Speciellt när dom tog upp det där med att göra sig av med hunden och killen TVEKAR till att göra sig av med jycken fast han vet att hunden inte går ihop med barn ?!?!

Tycker definitivt att dom ska ha all hjälp dom kan få, för dom klarar inte av att ta hand om sig själva ens och fungerar nog inte alls som föräldrar. Dom ska inte ha barn överhuvudtaget =(
    De får ju inte behålla barnet heller tydligen så alltid något.
    William 23/9-2o1o ♥ Bebis bf 19/9-2o12 ♥
  • Okej

JAG har det rörigt hemma med djur och prylar å gud vet vad, men jämför man med dem så är jag nog pedant.

Det jag däremot inte förstår med barnmorskan är vad hon har med hunden och katten att göra med i huvudtaget? Inte har min barnmorska fråga mig om mina djur och tyckt att jag ska göra mig av med dem? Men antagligen ligger det mer bakom, och man kan ju nästan genom att bara titta på paret förstå att det kanske är bäst att de koncentrerar sig på barnet... (ja, jag vet att de tar det..)

Sen sitter den blivande mamman där och ser jättenonchalant ut och verkar inte bry sig om nåt och karln sitter och gäspar för fullt. Bra intryck barnmorskan måste ha fått.

• Fashionista1

Tror att det måste varit någon som anmält dom för att dom ska ta upp djuren, kanske tjejens mamma? Tyckte också att dom såg nonchalanta ut, men jag tror det beror på att dom inte riktigt kunde ta in vad barnmorskan sa.

• Topcom
    JessiWill skrev 2012-01-31 13:13:43 följande:
    De får ju inte behålla barnet heller tydligen så alltid något.
    Känner mig elak när jag säger att jag är glad att de nonchalanta spydiga människorna inte får ha kvar sin unge. Vem fan vill bo i det där sunket? Hur fan kan man låta det gå så långt? Nu i senaste avsnittet var det ändå "storstädat" hemma hos dem..Så ser man att det flyger lite flugor förbi kameran ibland. Någon måste ta dem i örat, de ska inte ha nå barn så ansvarslösa som de är.
  • Momalicious

Jag förstår inte hur sjutton de inte SPYR på att ha det så. Seriöst. Bananflugor överallt, damm, djuravföring, tre års reklamblad utslängda överallt. Skönt att barnet fick ett annat hem, hoppas djuren fick det också!

• Topcom
    Momalicious skrev 2012-01-31 14:42:52 följande:
    Jag förstår inte hur sjutton de inte SPYR på att ha det så. Seriöst. Bananflugor överallt, damm, djuravföring, tre års reklamblad utslängda överallt. Skönt att barnet fick ett annat hem, hoppas djuren fick det också!
    Måste ju lukta ruttet i hela lägenheten!
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)