Unga Mödrar (spoilertråd)
Spoliers här. ![]()
Spoliers här. ![]()
JAG har det rörigt hemma med djur och prylar å gud vet vad, men jämför man med dem så är jag nog pedant.
Det jag däremot inte förstår med barnmorskan är vad hon har med hunden och katten att göra med i huvudtaget? Inte har min barnmorska fråga mig om mina djur och tyckt att jag ska göra mig av med dem? Men antagligen ligger det mer bakom, och man kan ju nästan genom att bara titta på paret förstå att det kanske är bäst att de koncentrerar sig på barnet... (ja, jag vet att de tar det..)
Sen sitter den blivande mamman där och ser jättenonchalant ut och verkar inte bry sig om nåt och karln sitter och gäspar för fullt. Bra intryck barnmorskan måste ha fått.
Tror att det måste varit någon som anmält dom för att dom ska ta upp djuren, kanske tjejens mamma? Tyckte också att dom såg nonchalanta ut, men jag tror det beror på att dom inte riktigt kunde ta in vad barnmorskan sa.
Jag förstår inte hur sjutton de inte SPYR på att ha det så. Seriöst. Bananflugor överallt, damm, djuravföring, tre års reklamblad utslängda överallt. Skönt att barnet fick ett annat hem, hoppas djuren fick det också!
Blev helt paff när jag läste att Camilla och hennes man skiljer sig. Dom som alltid verkade ha det så bra. Detta kanske har skrivits tidigare i tråden men jag har inte haft orken att läsa från början :)
http://www.bt.dk/film-og-tv/de-unge-moedre-camilla-skal-skilles