• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • JessiWill
    WickedyWitch skrev 2012-01-25 13:44:55 följande:
    Yff. Kattbajs-familjen tar ju priset. De kommer ju aldrig igång och där sitter hon och bolmar inomhus och gapar om att hon "inte vill städa jämt"...
    Och de här två ska ha barn.. :( (fast de blev tvångsomhändertagna?)
    Barnet blev det ja Glad
    Eller jaa blir heter det, inte hänt ännu i prog ;)
    William född 23/9-2o1o ♥ Bebis beräknad 19/9-2o12 ♥
  • WickedyWitch
    JessiWill skrev 2012-01-25 13:45:37 följande:
    Barnet blev det ja Glad
    Eller jaa blir heter det, inte hänt ännu i prog ;)
    Haha, precis! Gud vilken röra jag ställde till med =P
    Också har vi Hannah.. var det bara jag som reagerade på att hon gnällde något om att "om de försöker tvinga mig att göra saker.." ang stället där hon får träna för pengar (ey, så vill jag också ha det :D)
    Ja, vad ska du göra om de tvingar dig att jobba, eller bidra med någonting? Kanske känna dig förtjänt av de bidrag du får & den lägenhet du bor i..? ><
    Och många tycker vi daltar med ungdomar här i Sverige, pyttsan!
  • jasmine och de tre bustrollen

Kan man inte köpa och se avsnitten på danmarks hemsida längre? står bara att det kan utnyttjas i danmark, grönland och något annat....

• Nyfiken 1

Tyvärr går det inte längre se dom nya avsnitten på nutv.dk om man inte befinner sig i Danmark... Några lagar som sättet stopp för det...

• 0rion

nån som vet hur det går för christina, hon som har lucas tillsammans med peter? (som är tillsammans med katerina nu)

• Summerbird

Det stod i dagens BT att anklagelserna mot Stine för shaken baby syndrome definitivt är droppade nu. Hon är alltså helt frikänd. Ett normalt belopp för felaktiga anklagelser är ca 140.000 DKK men att Stines advokat kommer begära mer för de 6 månader hon satt häktad.

• miamisan

Läste också dagens BT om Stine. Vilken förvandling flickan varit igenom. Numera blond och mager (fast det har hon varit nästan hela tiden.) Flyttat från Holbæk till København på grund av allas prat i hembyn, där de fortfarande stämplar henne som brottsling :(

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)