• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Patetiskanka
    TvåTrollsMamma skrev 2012-01-31 22:42:55 följande:
    Vilken Camilla? Hon med två pojkarna el hon med 4 eller är de fler barn?
    Hon som har Oliver och Sebastian.
  • Doodies

Nyfiken på hur det går för Christina, hon med tvillingarna och mannen som stack. Tyckte hon ryckte upp sig ordentligt i säsong 11 och engagerade sig i barnen så dom lärde sig sitta och krypa. Vill veta hur det gick sen..

• Doodies
    Nikis skrev 2012-01-31 17:56:38 följande:
    Jo verkligen.. Han verkar absolut vara nere..

Hon går ju hos psykolog för att bearbeta händelsen med sin föredetta pojkvän..  Jesper var den här killens bästa kompis och nu ska dom två ha barn.. Tror han mår SKIT dåligt över den här krocken.. han klarar ju inte att hälsa på honom på hemmet heller. Han lider nog av dåligt samvete.. för att han nu ska ha barn med tjejen och att han inte fixar att hälsa på.
    Han har ju ingen att prata med som hon har. 
  • LiveHappy
    Doodies skrev 2012-02-01 12:27:11 följande:
    Nyfiken på hur det går för Christina, hon med tvillingarna och mannen som stack. Tyckte hon ryckte upp sig ordentligt i säsong 11 och engagerade sig i barnen så dom lärde sig sitta och krypa. Vill veta hur det gick sen..
    Jag vill också veta det, skrev ett inlägg för förut men fick inget svar. :P Hon kanske håller sig borta från skvallertidningarna så ingen här vet hur det gått?
  • Patetiskanka
    LiveHappy skrev 2012-02-01 13:54:11 följande:
    Jag vill också veta det, skrev ett inlägg för förut men fick inget svar. :P Hon kanske håller sig borta från skvallertidningarna så ingen här vet hur det gått?
    längre bak i tråden står det att hon har förlovat sig med en ny kille
  • xXMaLoXx
    Fashionista1 skrev 2012-01-31 13:08:29 följande:
    Tanken slog mig också, det är ganska uppenbart att dom har någon form av handikapp. Speciellt när dom tog upp det där med att göra sig av med hunden och killen TVEKAR till att göra sig av med jycken fast han vet att hunden inte går ihop med barn ?!?!

Tycker definitivt att dom ska ha all hjälp dom kan få, för dom klarar inte av att ta hand om sig själva ens och fungerar nog inte alls som föräldrar. Dom ska inte ha barn överhuvudtaget =(
    Faast, helt lätt är det inte att göra sig av med djur. Man söker säkert alla bortförklaringar innan man vill inse att det är ett måste. I synnerhet när det här med barnet, kanske inte är riktigt verkligt än. Jag kunde inte riktigt greppa det här med vardagen tillsammans med barn, innan jag väl födde så att säga.
    www.hecate.se Theo 100111 <3
  • JessiWill
    xXMaLoXx skrev 2012-02-01 22:34:46 följande:
    Faast, helt lätt är det inte att göra sig av med djur. Man söker säkert alla bortförklaringar innan man vill inse att det är ett måste. I synnerhet när det här med barnet, kanske inte är riktigt verkligt än. Jag kunde inte riktigt greppa det här med vardagen tillsammans med barn, innan jag väl födde så att säga.
    Fast en normalt funtad människa gör sig av med ett djur som gjort utlopp gentemot ett barn innan man föder sitt eget.
    William 23/9-2o1o ♥ Bebis bf 19/9-2o12 ♥
  • xXMaLoXx
    JessiWill skrev 2012-02-01 22:39:16 följande:
    Fast en normalt funtad människa gör sig av med ett djur som gjort utlopp gentemot ett barn innan man föder sitt eget.
    Det har jag väl inte sagt något om? Men utesluter det att man är känner tvekan och tycker att det är jobbigt? Jag hade varit mer orolig om man inte känner att det är någon big deal att göra sig av med en famijemedlem, men det är ju bara jag det.
    www.hecate.se Theo 100111 <3
  • JessiWill

Självklart är det tufft, men när man får barn gör man allt för dessa små liv och då åker dessvärre djuren om så behövs.
    Jag är en stor djurvän och älskar mina djur högt, men mina barn högre.
    Vi gav bort en av våra katter när jag födde vår son, inte en tvekan då han blev otroligt aggressiv.
    Visade sig sedan att han inte alls mådde bra, så han fick somna in :(

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)