Unga Mödrar (spoilertråd)
Spoliers här. ![]()
Spoliers här. ![]()
Jo självklart var jag ledsen, men aldrig tveksam! Vet att min unges ögon hade rykt om jag haft kvar katten så tvekade Inte en sekund, men dåligt mådde jag.
Ja han verkar bättre än vad hon är, men så
Som de betedde sig på mötet hos bm, Gud jag skämdes :o satt och gäspade, nonchalanta, otrevliga. Förstår varför hon fick upp ögonen.
Finns folk till allt dessvärre :/
Kolla på reprisen från igår och ser nu att Stephanies lillebror (??) satt och rökte..!!
Han såg ut som typ 14!
Är det så vanligt i Danmark med att röka..?!? Usch och blä!
Nej vi gav bort honom när sonen fötts, IOM att det var då vi märkte av det.
Men hade han skadat ett barn innan det så hade det ju skett innan jag fött.
Jadå, men tydligen kommer de inte vilja ha stöd sedan alls läste jag i tråden, så antar det är därför barnet tas ifrån de redan på förlossningen.
Skall ju mycket till för att de skall gå in och ta ett barn utan att föräldrarna fått chansen att vara föräldrar.. Så antar det är mer de gör "fel" men som vi inte får se under serien.
I Danmark är det helt hysteriskt med rökningen. Och har alltid varit. För mig är det HELT ofattbart att man över huvudtaget röker bredvid någon som sitter och äter, röker bredvid ett barn, röker när du är mitt uppe i en förlossning osv osv. Att hålla ett spädbarn på ena armen och en cigg i den andra.. huuuu.
Rätta mig om jag har fel men jag tror Camilla och hennes man är dom två som inte rökt intill barnen.. eller röker alls. Annars har det banne mig varit någon i varje familj som rökat hur,var, när som helst
För övrigt hade jag två katter när min son föddes. Jag visste ju att jag väntade barn.. men känslorna fanns inte där på samma sätt som dom gjort för mina katter i nästan 10 år. Dom var ju mina små bebisar. Men när han föddes och kärlekn började utvecklas och katterna betedde sig riktigt jobbigt.. plus att den ena var dålig. Ja då avlivade vi dom. Jag vågade inte chansa på att det skulle bli bättre när vi nu hade ett barn betydde så mycket mer.
Det var helt fruktansvärt att gå igenom men nu 8 år senare så känns det bättre .. men jobbigt när man tänker på det.
Tycker synd om Hannah , hon verkar inte ha haft det lätt... av det man ser på tv så verkar hon ändå bry sig om dottern...hon borde kanske få mer stöd och råd av vuxna om hur hon ska ta hand om henne bättre istället för att dom ska tvångsomhänderta flickan ....
Min tik gillade inte barn. Andras barn. Men när jag som var hennes matte fick barn blev det ju en naturlig del av flocken. Hon älskade min son.
Någon som haft problem med att se dagens avsnitt på kanal5play? Får bara gårdagens avsnitt :-/
jag vill se säsong 13!!! :)