• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • annakohler
    Helennnna skrev 2010-06-10 12:41:53 följande:
    Har hon Melina med jakob? :P
    japp Melina är jakob o rebeccas dotter som hon är gravid med i programmet
  • Helennnna

Okej, men va jakob och rebecca tillsammans tills barnet fötts? tråkigt att det tog slut för en sån sak. båda hade ju kört utan skydd för att de ville ha barn. men han kanske tänkte att "hon har fått missfall innan och kan kanske inte bli gravid"..och hoppade över kondomen för att det är skönare att vara utan? bara en tanke som slog mig.

• annakohler
    Helennnna skrev 2010-06-10 23:11:05 följande:
    Okej, men va jakob och rebecca tillsammans tills barnet fötts? tråkigt att det tog slut för en sån sak. båda hade ju kört utan skydd för att de ville ha barn. men han kanske tänkte att "hon har fått missfall innan och kan kanske inte bli gravid"..och hoppade över kondomen för att det är skönare att vara utan? bara en tanke som slog mig.
    nej efter att ha sett programmet så tror jag inte att dem var tillsammans '
    eftersom han har redan lämnat henne o Malick i programmet så vet jag inte men hoppas vi får se hur det går
  • Helennnna
    annakohler skrev 2010-06-11 08:22:03 följande:
    nej efter att ha sett programmet så tror jag inte att dem var tillsammans '
    eftersom han har redan lämnat henne o Malick i programmet så vet jag inte men hoppas vi får se hur det går
    Nu förstår jag inte, bodde dom som kompisar?
    Har dom bott isär någon gång föresten? Eftersom hon sa igår att dom har haft det jobbigt men att det nu var bra.. tänkte om dom haft någon pause?
  • 2tomtaro4troll
    Helennnna skrev 2010-06-11 10:58:14 följande:
    Nu förstår jag inte, bodde dom som kompisar? Har dom bott isär någon gång föresten? Eftersom hon sa igår att dom har haft det jobbigt men att det nu var bra.. tänkte om dom haft någon pause?

dom har haft det struligt länge, han har ju "försvunnit" långa periodernär han tyckt att det varit för mycket hemma+ att han även suttit inne!

dom bodde ihop som ett par- dvs fram tills hon nu blev gravid och ska behålla mot hans vilja!
    Bra att det är slut för den killen ger jag inte 5 öre för!
    André-0502, Leon-0709, Bella-0903, Bebis-1008
  • Helennnna
    2tomtaro4troll skrev 2010-06-11 11:01:57 följande:
    dom har haft det struligt länge, han har ju "försvunnit" långa periodernär han tyckt att det varit för mycket hemma+ att han även suttit inne!

dom bodde ihop som ett par- dvs fram tills hon nu blev gravid och ska behålla mot hans vilja!
    Bra att det är slut för den killen ger jag inte 5 öre för!
    Okej då är jag med. Ja juste, han har ju suttit inne. Förvånad 

Njae, han är inte riktigt min smak heller Hon verkar inte så rörd över att förlora honom, men det är väll bara bra, jag kan inte tycka att han är något att spara på.

Någon som vet hur det går för tvillingföräldrarna? Har för mig att jag läst att hon lämnar honom? Han är ju också en skitstövel milt sagt.
  • Elisabeth83
    Helennnna skrev 2010-06-11 11:05:45 följande:
    Okej då är jag med. Ja juste, han har ju suttit inne. Förvånad 

Njae, han är inte riktigt min smak heller Hon verkar inte så rörd över att förlora honom, men det är väll bara bra, jag kan inte tycka att han är något att spara på.

Någon som vet hur det går för tvillingföräldrarna? Har för mig att jag läst att hon lämnar honom? Han är ju också en skitstövel milt sagt.
    Jag läste en artikel hon faktiskt lämnade honom. (tror det var så, ska se om jag hittar den) 
    Älskar mitt sötaste lilla Z!
  • MariaOMarkus

de gjorde hon rätt i. han verkar ju ointresserad av henne :/

Malou - Mi amor - Mi vida - BF 10-10-10
  • annakohler

det där gjorde hon bra
    ska läsa artikeln bättre när jag kommer hem för denna datan översätter inte haha förstår inte så bra danska

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)