• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Bonnevier
    Ts Mamma skrev 2010-08-04 20:20:11 följande:
    Jag vet inte men jag skulle INTE tycka att det vore okej att man tog mina bilder när jag vattemärkt dem och lägger in dem på andra forum - utan min vetskap - bara en tanke att bara för att de unga mödrarna är offentliga personer så vill de kanske inte att vi tar deras bilder och visar upp på ett för dem okänt (!?) forum????
    Det är ju faktiskt risken man får ta när man lägger ut bilder på nätet
  • annakohler

som ovan skrev den risken får man ta speciellt när man är känd

• BeautifulPink

Den bilden jag la ut är ju bara på ett par bokstäver men när jag nu vet att Rebecza inte visar info för vem som helst så tänker inte jag lägga ut på henne eller barnen.

~*Neo 090516*~
  • GulligaSurre
    BeautifulPink skrev 2010-08-04 20:16:34 följande:
    Jag är vän med Rebecza och jag kan se hennes info, gravidbilder både från Malou och nu. Hon skriver i kommentarer att hon ska ha en pojke den 30 sep plus att hon har lagt ut bilder på två olika vagnar som hon vill ha till pojken. Jag tror att Melina är någon annans unge som hon har gosat med eller något. För hon har ingen Melina enligt det jag ser på Facebook utan hon har Malick, Malou och väntar en Liam.
    Är det samma kille som hon fått Melina och väntar barn med nu? Kommer ihåg att kille hon var tillsammans med och var gravid med Malou med inte vill ha några fler barn om jag inte minns fel...
    Den 25 maj föddes vår älskade Molly - surrovich.blogg.se/
  • BeautifulPink
    GulligaSurre skrev 2010-08-04 20:27:30 följande:
    Är det samma kille som hon fått Melina och väntar barn med nu? Kommer ihåg att kille hon var tillsammans med och var gravid med Malou med inte vill ha några fler barn om jag inte minns fel...
    Men hon har inte fått någon Melina. Hon har ännu inte fött det barn man fick reda på i slutet av säsongen.
    ~*Neo 090516*~
  • GulligaSurre
    BeautifulPink skrev 2010-08-04 20:28:35 följande:
    Men hon har inte fått någon Melina. Hon har ännu inte fött det barn man fick reda på i slutet av säsongen.
    Jasså, ja nu när jag läser igen så såg jag vad du skrev ;) Blir spännande att se nästa säsong om hur killen tar den här graviditeten då, han sa ju "jag eller barnet"...
    Den 25 maj föddes vår älskade Molly - surrovich.blogg.se/
  • annakohler

på hennes sida så står det att Malick kollar när mamma matar Melina kolla hennes foton

• annakohler

Mor giver Melina mad, og Malick vil RIGTIG RIGTIG gerne være med. GKÆDER mig til han os bliver storebror her.

en text som står under en bild på henne,malick och melina då blir ju liam hennes fjärde barn

• annakohler

oj då har jag missuppfattat allt såg nu att tjejen heter Malina och modern heter kirstine

• BeautifulPink
    annakohler skrev 2010-08-04 20:35:44 följande:
    oj då har jag missuppfattat allt såg nu att tjejen heter Malina och modern heter kirstine
    Sen i och med att bilden är tagen okt 2009 så stämmer ju inte riktigt det med att hon skulle ha fått barnet då hon i serien nyss blivit gravid. Men nu reddes ju det ut iaf.
    ~*Neo 090516*~
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)