• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • annakohler
    cammily skrev 2010-08-06 10:53:42 följande:
    men det behöver ju inte betyda att det är rebecca som fått ett barn. skulle inte malick bli store bror på pappans sida? kan ju va så eller?
    sist jag såg unga mödrar så sa rebecca att dem var gravida men han ville inte ha barnet...det berodde att han var rädd att allt skulle sluta som det gjorde med Malou, men dem ska ha barn i september i år
  • BeautifulPink

Enligt den bilden så är Melina (bebisen) taggad med mammans namn och på hennes sida står det Malina. Men på Rebeczas sida står inte Melina/Malina med som barn. Dem barn hon har är Malick och Malou (dottern som dog i magen) och även Liam som ligger i magen står med.

~*Neo 090516*~
  • cammily

ja det vet jag men sa hon inte nått om att malicks pappa å hans tjej också väntade barn?

• annakohler
    cammily skrev 2010-08-06 11:11:41 följande:
    ja det vet jag men sa hon inte nått om att malicks pappa å hans tjej också väntade barn?
    det minns jag inte
  • BeautifulPink

Kom på i samma stund som jag skickade att Malick inte är Jacobs... Men det verkar iaf som att Kristine som är mamma till Malina är en väldigt bra kompis och att Rebecza passade henne. Om man kollar på kortet innan på Malick, Rebecza och Malina.

~*Neo 090516*~
  • annakohler
    BeautifulPink skrev 2010-08-06 11:16:21 följande:
    Kom på i samma stund som jag skickade att Malick inte är Jacobs... Men det verkar iaf som att Kristine som är mamma till Malina är en väldigt bra kompis och att Rebecza passade henne. Om man kollar på kortet innan på Malick, Rebecza och Malina.
    ja det kan vara så med är ju inte helt omöjligt..
  • BeautifulPink

Det står under bilden att hon tycker att flickan är jättesöt och att det är kul att få passa henne igen.

~*Neo 090516*~
  • annakohler
    BeautifulPink skrev 2010-08-06 11:21:58 följande:
    Det står under bilden att hon tycker att flickan är jättesöt och att det är kul att få passa henne igen.
    okej
  • Upptagen
    tweenies skrev 2010-08-06 10:50:01 följande:
    Enligt google översättning så betyder det

Mamma ger Melina mat och Malick skulle verkligen verkligen vilja vara med.
    GKÆDER mig att han har blivit storebror här.
    Hon har stavat  fel på GKÆDER, det ska vara GLÆDER som betyder längtar. Tror även att hon har gjort ett stavslarvfel och skrivit os istället för OG som betyder MED i sammanhanget.

Norska och danska är rätt lika, så jag tror att min översättning var hyfsat korrekt.

Melina är nog helt enkelt ett barn de har passat.
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)