• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • annakohler
    hipmarygirl skrev 2010-08-06 20:29:08 följande:
    Då borde hon väl inte få det barnet i September?!
    nej det tycker inte jag heller för jag läste datumet rätt tittade två gånger och det stod 21oktober så bör inte hon har fått det nu under juli månad

kan också ge en förklaring till varför hon inte har tackat ja till vänskapen för att hon kanskke har fullt upp med en nyfödd plus sin son malick och två hundar
  • BeautifulPink

Rebecza är fortfarande gift med Jacob. För en timme se skrev hon detta på facebook:

‎6 uger og 6 dage så kommer Liam ud, sært.. og vildt!!!
    Glæder mig til i morgen, SUPER hygge med Malick :) ♥
    Om hon nu då skulle ha en nyfödd bebis hur kommer det sig då att hon skriver att om 6 veckor och 6 dagar kommer Liam ut? Hur får ni ihop det???

~*Neo 090516*~
  • BeautifulPink
    DesiréeochThéosmamma skrev 2010-08-06 20:07:47 följande:
    Det betyder Rebezca ger Melina mat och då vill Malick mycket gärna sitta med när hon ger Melina mat. Hon längtar tills att Malick ska bli storebror.

Ja jag är dansk =)
    Bra, då kan du ju hjälpa oss att reda ut en hel del så att det slipper bli en massa tjafs om vad saker och ting betyder.
    ~*Neo 090516*~
  • Julia08
    annakohler skrev 2010-08-06 20:12:59 följande:
    21oktober 2009 visade dem avsnittet där rebecza berättade att hon var gravid igen efter att ha förlorat malou
    Har bara läst de senaste inläggen här!

Stämmer att Rebecca blev gravid igen efter Malou! Dessvärre så slutade det med missfall! Hade dock inte en susning om att hon är gravid på nytt! Så kul =D!!!
  • BeautifulPink
    Julia08 skrev 2010-08-06 21:37:55 följande:
    Har bara läst de senaste inläggen här!

Stämmer att Rebecca blev gravid igen efter Malou! Dessvärre så slutade det med missfall! Hade dock inte en susning om att hon är gravid på nytt! Så kul =D!!!
    Ja, man fick ju reda på att hon var gravid de sista avsnitten av senaste säsongen. Sedär, då reddes det ut. Hon fick missfall och blev gravid igen. Därför stämmer allting...
    ~*Neo 090516*~
  • Upptagen
    tweenies skrev 2010-08-06 14:35:41 följande:
    Okej okej.. Samma här. Men frågan var ju egentligen om det var hennes barn eller inte, och det är det inte i någon av översättningarna. :P
    Enligt texten så är det inte hennes barn, och enligt det alla andra skriver med.
  • BeautifulPink

Blev precis vän med June (som fick barnet Cecilia) och på hennes info står det att hon har två barn nu - Cecilia på 3 år och Jessica på 2 år. = D

~*Neo 090516*~
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)