• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • annakohler
    BeautifulPink skrev 2010-08-06 15:13:05 följande:
    Det är ju det jag har sagt hela tiden. Jag har redan skrivit att kortet är tagit sep-okt 2009 och hur skulle hon då kunna hinna med att föda det där barnet och sen bli gravid igen i och med att hon nu är i vecka 32 enligt hennes info. Jag är vän med henne på Facebook och hon ska ha en son i sep som ska heta Christian Liam.
    vore skitkul om hon kunde acceptera vänförfrågan någon dag väntar tyvärr fortfarande
  • Supermamman71
    annakohler skrev 2010-08-06 16:42:18 följande:
    vore skitkul om hon kunde acceptera vänförfrågan någon dag väntar tyvärr fortfarande
    Hon kanske inte vill acceptera den heller.
  • älskarlivet81
    annakohler skrev 2010-08-06 16:53:53 följande:
    jo det står att man väntar
    Fast det kan det ju göra ändå om hon ignorerar den.
  • annakohler

nej det har jag sett på många andra att ignorerar dem min förfrågan så kommer skylten Lägg till som vän tillbaka har alltid blivit så

• älskarlivet81
    annakohler skrev 2010-08-06 17:02:42 följande:
    nej det har jag sett på många andra att ignorerar dem min förfrågan så kommer skylten Lägg till som vän tillbaka har alltid blivit så
    Ja om de klickar att de inte vill bli din vän blir det så.
  • DesiréeochThéosmamma

Jag la till henne och Kristina Landin igår, båda accepterade mig direkt..

• DesiréeochThéosmamma
    tweenies skrev 2010-08-06 10:50:01 följande:
    Enligt google översättning så betyder det

Mamma ger Melina mat och Malick skulle verkligen verkligen vilja vara med.
    GKÆDER mig att han har blivit storebror här.
    Det betyder Rebezca ger Melina mat och då vill Malick mycket gärna sitta med när hon ger Melina mat. Hon längtar tills att Malick ska bli storebror.

Ja jag är dansk =)
  • DesiréeochThéosmamma

Skrev fel igår det ska självklart vara Malou som är hennes och Jacobs ängeldotter =) Va ganska trött hehe

• annakohler

21oktober 2009 visade dem avsnittet där rebecza berättade att hon var gravid igen efter att ha förlorat malou

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)