Unga Mödrar (spoilertråd)
Spoliers här. ![]()
Spoliers här. ![]()
Okej, då blir det -
Mor giver Melina mad, og Malick vil RIGTIG RIGTIG gerne være med. GLÆDER mig til han og bliver storebror her.
Mamma ger Melina mat och Malick skulle verkligen verkligen vilja vara med. Ser fram emot att han och storebror är här.
Men bliver borde ju vara BLIR och inte OCH, googles översättning är inte den bästa.
Mamma ger Melina mat, och Malik vill riktigt, riktigt gärna vara med. Glädjer mig till då han också är storebror.
Precis som i de flesta språk är inte meningsbyggnaden den samma som i svenskan om än lik - har bott länge i Danmark och så här hade jag gjort översättningen.
men var väl någon som var vän med henne här inne som sa att hon ska ha barn nr 3 i höst?? som ska heta Liam
Men för gudsskull - det är INTE hennes barn! Kortet är taget (eller inlagt) 2009 - sista säsongen som visades i våras är inspelad under 2010 - då får vi veta att hon är gravid (antagligen med Liam) och hon har då "bara" Malik
Det är ju det jag har sagt hela tiden. Jag har redan skrivit att kortet är tagit sep-okt 2009 och hur skulle hon då kunna hinna med att föda det där barnet och sen bli gravid igen i och med att hon nu är i vecka 32 enligt hennes info. Jag är vän med henne på Facebook och hon ska ha en son i sep som ska heta Christian Liam.