• steen

Bad kallar ni er mage/bebis?

Som rubriken lyder...

Vi har börjat kalla den för Gunvald av någon ful anledning , annar mest bebben

ni då?

• Svar på tråden Bad kallar ni er mage/bebis?
  • Ambi86

Lillen eller knodden här hemma.
    Svärmor kallar bebisen för Carl-Åke och min pappa kallar honom för Bengt-Urban. Hoppas det inte fortsätter när han kommer ut :P

• dexion

Vår heter Bönan. Fast ibland blir det Pluttis, och Knas eller Knasbollen när den bökar runt där inne. och Älsklingen förstås. Kärt barn har många namn

• NorasMamma

De här är skithemskt - men min pappa började kalla min mage för "Kurtan" När jag väntade min dotter. Efter Kurt Olsson. Det roliga i det hela var att hon såg ut som honom när hon föddes med sitt krulliga hår

Denna graviditeten har vi bara sagt "han" Eller "Bebisen"

• Tokmia

Vi kallar "den" Plutten. Bara för att jag sa vilken lite plutt efter att vi varit på vul i v 7.

Längtar så ohyggligt tills vi får träffa Plutten & ge den ett riktigt namn.

• Lovlinesss 3

Kallar min för bebi, eller lillen, eller han (fast det kan vara en tjej också för jag har inte tagit reda på könet)men bebi kallas den mest.

• Gabriella84

Jag är kanske lite knäpp men jag och min man kallar bebisen Tordester... för vi vet inte vad det ska bli. :)

• Anna83

haha min kompis kallar bebisen för Gudrun. å nu när jag kom in på FL såg jag dagensnamn. haha jag ba: oj idag har min bebis namnsdag =) haha

Svar på tråden Bad kallar ni er mage/bebis?