• steen

Bad kallar ni er mage/bebis?

Som rubriken lyder...

Vi har börjat kalla den för Gunvald av någon ful anledning , annar mest bebben

ni då?

• Svar på tråden Bad kallar ni er mage/bebis?
  • Knugen

Vi har en liten Harry, men det är bara arbetsnamnet, inte ett av alternativen den dagen som Harry anländer!

• Gotlandia

bönan...såg ut som en kidneyböna på ul:)

• Fraggelfia

Här är det mest bebben eller bäbis... får se om vi vågar lita på vilket kön h*n har efter UL.

• MER82

Vår kallas för Ärtan för det var storleken den hade när vi fattade att det var på riktigt att vi skulle ha bebis. Så Ärtan får hänga i.. :)

• Ronjan709

Jag kallar honom det namnet som han ska få förmodligen. Sen så pratar jag med honom o kallar honom mammas älskling osv. På slutet tycker jag också att när jag pratar med honom "bebis språk" så rör han sig lite mer som ett svar... Tror han hör skillnad på tonläget jag har när jag pratar med andra i rummet eller när jag pratar med honom.

Finns det fler som pratar med sina ofödda bebisar i slutet av graviditeten?

• BabyLove88

Vi kallar vår bebis för Bebis =)

• Alexandra84

Theo i magen!
    Men av anledningen att vi vet att det blir en pojke och så är det bra att barnen vänjer sig vid namnet redan nu (syskonen alltså).

~*~ Lycklig mamma till två, men i april blir dom tre ~*~
  • umchen

Mestadels grodan men även bäbba ibland!!

• mammavixen

Vi kallar vår för "bissen" eftersom vår treåring uttalade ordet bebis så när hon var mindre! Nu när vi vet att det är en han så kallar vi honom det han ska heta och det är Zeke!

• Skrik och Panik

Kallar magen för Knut, men vet inte vad det är för ngn som ligger där inne!

• Baileyhailey

Min lille kallas för Lillsnorren...
    det fick han av sin kära gudmor=)

• Julie83

Beeaabis.. med extra betoning på bEEAAbis =)
    Har bestämt namn på både flicka och pojke, men vet ju inte vad det är. Så det får bli Beeaabis

Svar på tråden Bad kallar ni er mage/bebis?