• steen

Bad kallar ni er mage/bebis?

Som rubriken lyder...

Vi har börjat kalla den för Gunvald av någon ful anledning , annar mest bebben

ni då?

• Svar på tråden Bad kallar ni er mage/bebis?
  • snart mamma till 4

liten, bebisen och ibland Wille eller Beatrice för vi vet inte vilket kön det är. Sambon säger Wille för han hoppas att det är en pojk och min 10,5 åring säger fostret hehe de andra två tonåringarna säger bebisen

• stargazer84

Då vi inte har bestämt oss för något namn än till våran lilla tjej så blir det mest "Lillskruttan" när vi pratar om henne..:)

• SABL

jag kallar den stjärnan, sambon har inget direkt smeknamn på den än vad jag vet. En av våra närmaste vänner kallar den monstret Räcka ut tungan

• kaffekatten

Bebin eller han... lite trist men jag har nog inte fattat riktigt och då har jag svårt att ge smeknamn...

de brukar komma när jag har en relation till någon, mina hundar har säkert 15 st var...

• BrödernaBus

I början var det Grodan men nu är det Bebis, Bus eller Busbebis för det busas så mycket.
    Vet inte vad det är men sambon är övertygad om en tjej så han säger hon hela tiden.

• Projekt Lennart

Lennart (därav Projekt Lennart :))

Min sambo tror (helt felaktigt) att han (om det blir en han) ska få heta Lennart i andra namn eftersom sambo, hans far och farfar har fått dras med det namnet i andra namn. Jag totalvägrar på den punkten, men han får som kompensation heta det i magen :)

• aihpoz

Vi kallar honom för ärtan..har blivit så van med just det ordet så det kommer bli svårt att referera till hans namn sen. Om sambon säger hans blivande namn eller nå annat som typ "bebisen" så blir det automatiskt att jag säger "nä ärtan är det" Så när han är 15 år kommer jag stå och ropa ääääääärtan det är mat

~* BF 11/3-09 *~
  • LinnTheOne

Ja kallar min lilla för bönan.. inte så poppis hos sambon men nu börjar det fastna för han också

Svar på tråden Bad kallar ni er mage/bebis?