Bad kallar ni er mage/bebis?
Som rubriken lyder...
Vi har börjat kalla den för Gunvald av någon ful anledning , annar mest bebben
ni då?
Som rubriken lyder...
Vi har börjat kalla den för Gunvald av någon ful anledning , annar mest bebben
ni då?
Skruttan eller Lillan (UL visade på tjej!) men jag måste säga att det inte har varit något självklart namn den här gången! Sonen som är 4,5 år idag kallade vi för Mini när han låg i magen.
hugo blev det :P ingen aning varför, sambons påhitt
Vi kallar magen för Torsten! :P
vi säger klutten till magen... vet ej varför.. det är väldigt pojkigt får vi höra och därför tror folk att vi vet vad det är för kön men vi har ingen aning... Dottern kallad vi knodden när hon låg i magen
bääääsis...
Skämtade en gång med min syster innan jag blev gravid och sa att om vi nångång får en pojke så får han heta Rurik. Så jag blev gravid började min syster kalla bebisen för Rurik och vi hängde på... Problemet är att nu är det ju lilla Rurik (vill inte veta kön på förhand), så om det kommer ut en pojke, hur ska vi kunna byta namn? För Rurik kan man ju inte döpa en bebis till. Vilka i-landsproblem man har...
Vi säger som jag skrev innan bönan, men sambon har börjar säga bebis och knott..! Haha...Vi ska ju ta reda på könet så bara vi vet det så vi får se om vi hittar nått smeknamn till magen efter det..:D
Oss emellan kallar vi ibland vår son på 2,5 år för knoddas och därför har bebben i magen fått bli mini-knoddas
Puppisen
...av den helt sjuka anledningen att när våra katthonor är dräktiga så har de "puppisar" i magen.
Vi har en BJÖRKMAN i magen. Inte vårat efternamn utan 3 årige sonens förslag .