Inlägg från: Mayjel |Visa alla inlägg
  • Mayjel

Lektråd- Vad gjorde Du ????

Kollade på film. Wonder Woman. Rätt bra faktiskt, för att vara en superhjältefilm. Är inget vidare fan av såna i vanliga fall.

• Mayjel
    Nandez skrev 2025-05-25 23:08:25 följande:
    Blond tjej är en gift tvåbarnsmor, så nåt smaskigt är det inte 
    Han är samma person som nyligen blivit avstängd, bland annat för att ha förföljt kvinnor på forumet och skickat oönskade PM. Han som alltid påstår sig vara 18 år (en trolig lögn). 
  • Mayjel
    Lukasq skrev 2025-05-25 23:11:25 följande:
    Jag kan rekommendera en film till dig 
    Bara lägg ner. 
    Och lär dig att ta en hint. Du blev inte blockad i PM nyss för skojs skull.
  • Mayjel
    Lukasq skrev 2025-05-25 23:14:38 följande:

Eh va? 

1. Jag har inte blivit avstängd

2. Jag förföljer ingen och har inte skrivit något oönskat heller. 

3. Jag är 18 men blir 19 i år. Så är ingen lögn alls

Snicksnack. 

Du kom med precis samma billiga replik i PM denna gång som du gjorde sist, innan du blev avstängd. Lämna forumets kvinnor ifred och sluta upp med dina sexuella trakasserier.

• Mayjel
    Nandez skrev 2025-05-26 18:34:23 följande:
    Ignorera och anmäl är nog det bästa
    Ja, blir nog bäst så.

Duschade och gjorde iordning en fruktsallad på körsbär och nektariner. Båda köpta på Lidl i lösvikt.

Och båda frukter lika söta och smakrika denna gång. Passa på! Relativt billigt och väldigt gott. 
  • Mayjel

Beställde en klänning med olika färger som är tänkt att bäras vid West Pride-paraden. Tyckte det passade bra med lite olika färger, för att symbolisera regnbågen, en känd symbol för HBTQ-rörelsen. 

Hoppas den anländer i tid bara. 18 dagar kvar. 

• Mayjel
    Blond tjej skrev 2025-05-26 19:40:36 följande:

Släppte in en katt 🐈

Missetissen Katt Finaste sällskapet man kan komma hem till. 

Hälsade också på några katter förut. Har en ny misse på min gård just nu. En gråbrun Maine Coon-hane.

Jösses vilken bastant varelse han är. Man skulle nästan kunna tro att det är ett lodjur som kommer löpandes mot en när man kallar på honom. Magnifik storlek och ett lika stort hjärta har han. Den snällaste katt jag mött hittills faktiskt. 
  • Mayjel
    Nandez skrev 2025-05-27 23:39:59 följande:
    Det är en ståtlig ras🐈😻😁
    Och ändå så snäll och beskedlig.

Flera av gårdens katter har försökt utmana honom ibland men de har slutat med detta nu och istället blivit hans vänner, när de märker att han inte ger nån aggressiv respons.

Tänk att vissa katter kan vara så kloka, mer vettiga än många människor rentav. 
  • Mayjel
    Blond tjej skrev 2025-05-28 20:32:25 följande:
    Katten är det bästa husdjuret man kan ha och dessutom är ju katter jätte söta.
    Main coon är bastanta och fina katter🐈
    Ja, och även tunga som bara den. Fick bära ut honom en gång när han smet in bakom en i uppgången och vägrade gå ut igen, den buskatten.
    Blond tjej skrev 2025-05-28 20:33:25 följande:

Tvättade tassarna  

Dina tassar eller missens? Solig

Satt barnvakt åt systerns yngste pojk och bjöd på en mjuk och saftig banan och romkaka, inköpt på Berzelii café i Göteborgs innerstad. Bara ett tips till dig Eurydike, det var ju tänkt att vi skulle besöka detta café i juni Skrattande Kladdkakan var också to die for. Väldigt god och krämig. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????