Inlägg från: Mayjel |Visa alla inlägg
  • Mayjel

Lektråd- Vad gjorde Du ????

Åt nektarinskivor och en vaniljkvarg. 

• Mayjel

Fönstershoppade lite online då sommarrean har inletts på många ställen. Mycket roligare än att springa runt i levande butiker. 

• Mayjel
    Thelma82 skrev 2025-06-26 20:32:38 följande:

Tittade till kaninen i utehagen

Kaniner är så söta 🐰

Gjorde mina rumpövningar och stängde balkongdörren p.g.a. mulen himmel, regn och kyla i luften. Hoppas på en mer somrig kväll imorgon. 
  • Mayjel

Fönstershoppade lite till. Många sidor att gå igenom med alla deals. Men kicken man får av att hitta något kvalitetsplagg till kraftigt nedsatt pris känns så starkt triumferande.
    Det är nästan som att man lurar ödet på nåt sätt. Det verkar inte som att ödet vill att jag ska ha några fina saker men tji fick hen för jag hittade rätt deal! 

• Mayjel

Satt på gården igen med en av grannkatterna. Lite extra trivsamt sällskap om varma somrar då missarna blir mer bekväma av sig och ligger där bredvid en och halvslumrar ibland. 

• Mayjel

Låg och halvslumrade på en bänk vid innergården med en fin liten Katja på magen. 

Så mysigt när de ligger på en och spänner klorna lite i ens kläder, samtidigt som de tittar på en med halvslutna ögon. De där små blinkningarna hon ger har en så lugnande effekt på en. 

Satte i mig två Calippo med jordgubb och apelsinsmak också. Varmt idag ☀️🥵

• Mayjel
    spöke skrev 2025-07-02 21:25:44 följande:

Badade i sjön.

Helt rätt dag för detta, med tanke på värmen. Ska nog också gör det nu i juli månad. 

Jag tittade på det glada barngänget i Bullerbyn som firade lite olika högtider. Mysiga filmer från barndomen som håller än idag faktiskt. 

Fast detta var flera timmar sen nu. Jag har svarat en del i lite olika trådar efter filmerna. Man får passa på. Det känns lite lugnare att skriva härinne om nätterna numera. 
  • Mayjel

Tvättade två nya klänningar (utan centrifugering såklart) och svepte en Draculashot. Dags för kudden snart tror jag.

• Mayjel

Vispade ihop en liten äggsmet med kanel och ställde i kylen. Imorgon blir det fattiga riddare, längtar 😍

• Mayjel
    Blond tjej skrev 2025-07-20 19:35:04 följande:
    Katten kom hem för några timmar sedan Glad
    Det var då för väl 👍🏻
Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????