Inlägg från: Mayjel |Visa alla inlägg
  • Mayjel

Lektråd- Vad gjorde Du ????

Nandez skrev 2025-04-11 22:08:51 följande:
    Det förstår jag, djur som mår bra är fint
    Ja. Och gladast av dem alla är väl tuppen kan jag tro. Med alla sina nio välgödda fruar. Eller inte. Hanar tycks aldrig bli nöjda. Gäller samtliga arter. 
  • Mayjel

Duschade. Dessförinnan en tripp ner till matbutik. Vackert ute men lite dystert samtidigt. Fint med all grönska men ledsamt med regnet och den mulna himlen. 

• Mayjel
    Nandez skrev 2025-04-21 22:32:37 följande:
    Här har det varit snustorrt så regnet var välkommet
    Lite dricka åt blommor och övrig växtlighet. Kan behövas ibland.
  • Mayjel

Åt resterna av Janssons frestelse sedan påskafton. Duschade. Ren o fin i soffan nu.

Åt
  • Mayjel

Tog fram min keps och lade i väskan. 

Det blir promenad mellan Frölunda och Tynnered imorgon och då vill man helst inte bli bländad av solskenet.

Gillar egentligen inte att bära keps (förknippar det plagget med pubertala killar) men kan inte ha solglasögon då de alltid är för smala vid näsbenet och inte går in hela vägen. 

• Mayjel

Åt en glass och tog en dusch efter det. Bådadera lika sköna och svalkande 🍦 🚿 😍

• Mayjel
    Blond tjej skrev 2025-05-08 20:29:28 följande:
    Duschade du kallt 🥶?
    Ja, relativt. Det är varmt i götet idag. Hos dig också?
  • Mayjel

Hämtade ett paket med godsaker från Instabox.

Älskar Instabox! Så enkelt att bara gå fram till en rad med skåp och knappa in en kod på displayen i mitten. Ingen kontakt med personal, inget joxande med ID eller rabbla upp nån sifferkod. 

• Mayjel

Skar upp lite nektariner och en persika. De är inte helt mogna än, även om de kändes mjuka i butiken. Smaken har inte hunnit bli så där riktigt söt och somrig än.

Väntar ett par veckor innan nästa köp av dessa fina frukter.

• Mayjel

Lämnade lite hjärtepraliner, en mors dag-måltid och en liten mors dag-tårta hos mamsingen som vi ska mumsa på imorgon. Skönt att ha gjort allt idag så man slipper tänka på detta imorgon, i sista sekunden liksom. 

Det enda som finns kvar att göra nu är att köpa lite blommor på vägen imorgon. 

Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????