Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Alex: Kom gärna om ni kan så får jag o elly lite mer sällskap!
Japp, det var patric du såg! Han går den rundan och de flesta av hans mössor är grönsvarta, dvs Gais-mössor
Alex: Kom gärna om ni kan så får jag o elly lite mer sällskap!
Japp, det var patric du såg! Han går den rundan och de flesta av hans mössor är grönsvarta, dvs Gais-mössor
Grattis William på ettårsdagen
Maria: Då kommer vi till dig strax före halv 11 idag då!
Men du måste pröjsa barnvakterna med en kopp kaffe!
Jaha... då är det ditt fel då att jag får vänta ytterligare en vecka på att sluta äta godis mer än på lördagar.. Skönt o ha någon att skylla på
Jennie: Fy vad jobbigt att inte få vara sjuk ifred! Man behöver ju verkligen få krypa ner då och bara vara sjuk.. HOppas du kan få någon avlastning!
Linda: Nä, inte igen!! Vilken omgång är ni inne på nu? Tvåsiffrigt?
Tack för fikat idag. Skulle ju vara barnpassning men blev ju inte så ansträngande direkt med tanke på att vaktobjektet mest låg o sov
Det var roligt o träffa Inez och Alexander + morsor oxå, var längesen
LÄngtar oxå efter våren nu! Vi promenerade ju hem och jag hade missbedömt kylan rejält, höll på o frysa till is på väg hem.
Troligtvis har elly fryst rejält om händerna för när hon vaknade så började hon skrika så hysteriskt så patric fick komma o hämta oss med bilen ich när jag tog av henne vantarna så var hon helt röd. Vi tog ett varmt bad hemma och då blev hon på gott humör igen
Linnéa: Jag ska ju springa GBG-varvet i maj men det hade varit roligt o springa vårruset oxå! Är det 1 mil eller vad är det? Och vet du vilket datum det är?
LInda: Är det den familjen som har typ 5 barn (eller är det fler?)
Jag kollade 5 min ngt avsnitt när de skulle ha familjemys framför tv:n men jag blev oxå helt matt bara av att se dem..
Nä.. så stor familj e inget för mig.
Grattis Filippa på etårsdagen
Alex: Christina Schmidt heter handläggaren för förskolan i vårt område och inte Christine Schürrer...
Påminner ju om varandra men förhoppningsvis bara till namnet
Jenny: Det var inte lite skillnad... Blev jättemkt finare med balsamet! Kanske man ska prova men jag får fett hår lätt så jag har inte tänkt på att doppa hela håret i balsam direkt
Mica: Stackars alexader! Hoppas att det inte var VKS och att han mår bättre!
Idag har jag haft en go "egen-dag" och den spenderades först i simhallen och sen i stan.. Måste hitta ngt o ha på mig för nästa vecka ska jag på en grej med jobbet.. Varje arbetslag som arbetar samtidigt i gbg:s olika distrikt ska bowla och sen gå ut. Ska bli riktigt roligt o ett bra sätt o starta jobbet på
Vet inte vart min shoppinginspiration tagit vägen bara..
Förr kliade det i kroppen om jag inte fick shoppa ngt varje vecka men nu känns det mest jobbigt..
Elly sover ju sen ca 2 veckor snart sååå himla bra..
Men när jag ska lägga henne på kvällen i sin spjälsäng så tar det jättelång tid ibland innan hon somnar..
Hon reser sig upp till stående eller sittandes hela tiden fastän hon är så trött så hon bara skriker.
Jag får nästan trycka ner henne för att hon ska få ro till slut och somna. HOn är liksom trött men det verkar som att hon har myror i kroppen så att hon inte kommer till ro..
Nån som känner igen det?
Låter som ett vanligt problem alltså..
Det är precis som att hon ska använda sina sista krafter till att göra allt för att inte somna.
Men skönt att det inte är ngt "onormalt" då!
Jag ska oxå ta en långpromenad idag runt delsjön. Är så skönt o gå i skogen när det är snö!
Vi vill oxå fika nästa vecka!!
I eftermiddag ska vi till BVC för ettårskontroll + spruta.
Hoppas att hon inte blir grinig av den, vissa blir väl det har jag hört..
Återkommer med rapport från bvc!