• Saga74

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

VACKRASTARFLOW: Fy vad ledsamt med din hund! Så fin, tittade på din blogg ... vilken saknad du måste känna.

HJORTHAN: Vilken koll du har på HELA julen. Inte en julklapp är inhandlad är ... ingen matlista heller *skrattar*

VACKRAMAGNOLIA: Om jag ligger i redan nu så har jag nog fått med honom på noter men bara om ett tag! Vi har precis satt in en ny spis i allrummet & förra året tapetserade/målade (invändigt) vi hela huset förutom köket, så nu ska köket få sig en omgång i början av året!

Det är såååå mycket man vill pyssla med!

Ha en bra dag allihopa!

bosgarn.blogspot.com/

• Saga74

Go kväll!

Tittar in på tråden en snabbis, har lovat maken att städa?! *gah* inte favoriten men så ligger det till!!

Det har ju skrivits en del ska läsa ikapp i kväll.

OMTENTAN är nu gjord så jag var oxå i Göteborg i lördas ;)

Psst, all vår snö regnade bort i natt *avis*

• Saga74

Åh Ullared!!! Jag ska dit på fredag *myser* ska jaga ikapp julen hade jag tänkt Härligt med en toppen weekend i Göteborg och Ullared som grädden på moset *bra jobbat*

Mettan69: Du kan ju smitta av lite energi på mig! Kan behövas idag!

Kram alla goa

*sjunger för full hals* Rudolf med röda mulen *tralalalaa*

Lite nytt & nött hos mig dock ...

bosgarn.blogspot.com/

• Saga74

Mettan69 Ja man måste läsa ALLT!!! *hahaha* från att bara ha en tös på strax över två till att numera ha 3 små det måste vara en stor omställning!

Du kanske känner till dom? Kinna har väl tom blivit en "rikskändis" med sina tvillingpar 8 st tror jag närmare bestämt!

Tycker som du, konstigt att det ska vara så svårt att vinna *muttar och klurar på en plan*

• Saga74

JO jag kom på ... har ni platt TV?! VAD har man då för TV bänk?! Alla goda råd mottages ...

• Saga74

VackraMagnolia: så fint! Ge mig tips, har du sytt överdragen eller köpt färdiga? Kransarna var oxå ljuvliga ...

VACKRASTARFLOW: jordbävningen ja, då bor du i Skåne? Fy vad otäckt dock men tur att "pyntet" står kvar

• Saga74

Lillsyrran: Jag e oxå så nyfiken på vad det kan vara !!!

VAD VAD VAD *skuttar runt av *nyfikenhet*

• Saga74

Halloj!

Vill inte verka otrevlig å INTE komma med tips med jag är sååååå ny själv ännu *haha*

Läser allas bloggar flitigt även om jag inte säger så mycket

HELENE306: Vad läser du?! *nyfiken*

HEAVEN81 FINT!!!

Själv har jag varit i Ullared =)

Skriver i min blogg varje dag om ni är nyfikna ...

Hur ska ni spendera helgen?!

KRAM!

bosgarn.blogspot.com/

• Saga74

MUSLI: Vad kul att ni har hittat ett fint tak vi hittade ett fint trägolv när vi tog bort den fula plastmattan! Vårt hus är från slutet av 1800 talet, närmare 1900 tal ...

Perfekt med en lite dator, nu får mannen konkurrens den lilla får t.o.m plats i sängen *haha*

• Saga74

Men chicago, det var verkligen tuffa saker att gå igenom! Även om man är som närstående ... vi står med en fot där vi inte vet nåt om och en fot mitt i livet!

Det får en att tänka ... mycket! Jag förlorade min dotter för ett år sen *saknar*

BRA att ni ska rå om varann du & din man.

HÄXAN HEDDA: Liten stuga, mysigt! Bad i närheten *dreggel* nätuppkoppling?! *hahaha*

TINKERBELL: Du har ett hjärta i tyg på ditt skåp, hur i hela friden får du till "mitten upptill" har försökt men de blir så fula *morr*

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9