• Saga74

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

Go kväll eller natt?!

Vill önska er alla en riktigt GOD JUL ...

Har idag, blivit ägare av en KITCHEN AID *så glad över den*

Även granen har kommit in i huset och står så grön och grann i allrummet.

Ät gott & må väl ... Kram S

bosgarn.blogspot.com/

• Saga74

*atjohooo* tittar in ett ögonblick från sjukstugan men det var ganska snorigt härinne oxå

TACK för gratulationer till min nya kärlek, laptopp har nu en delad första plats med en köksmaskin *haha*

*bugar för den sköna allsången*

HÄXANHEDDA: Vilken coool present! Hoppas ni hade det riktigt trevligt!

Usch för alla med barn som har denna eländiga astma. Min systerdotter har två små, en bebis på 2 månader & en pojk på 2 år båda ar det. Min gubbe har det, kanske räknas han oxå till de små ibland *haha*

I vilket fall KRYA på oss alla ... kram!

• Saga74

*haha* här är en till som borde få nåt gjort men det är ju så mysigt att sitta vid datan

Har juridik som hägrar *hua*

Nu hoppas vi på ett Nytt Friskt 2009 kanske med vissa spännande inslag jag tänker på mandeln *hihi*

• Saga74

Tjohoo! VILKEN aktivitet, här tas det patent och målas *haha*

Själv läser jag om sekretess och annat "torrt" *hmprh*

Vill oxå pyssla ... *muttrar*

VACKRAMAGNOLIA: Jag gillade den storrutiga tapeten *mysig* med den prickiga blir söt i ett tjejrum!

Jag är oxå nyfiken på sidan som allt det fina vita finns

• Saga74

Gott Nytt tjejer!

Instämmer med Hjorthans önskningar om 2009. Vi har haft vår beskärda del av elände.

Vi miste vår älskade dotter, vår son fick diabetes och vi har varit sjuka i stort sett HELA november & december ... missade även en tenta MEN nu tar vi nya tag!

Celluliter, celluliter!!! Säg till mig när du kommit på HUR du blir av med dom *vill gärna veta*

Varma fötter är underabart OM man får bestämma det själv, tänk att ALLTID vara svettig om fötterna?! Nej tacka vetja värmeslinga *köper oxå ett par*

Och till sist nytt os mig!

ONNELLISTA UUTTA VUOTTA

bosgarn.blogspot.com/

• Saga74

Hoppsan hejsan vad här skrivs!

MUSLI ha en härlig stund med din julklapp! Läste inte "prov" surfa först dock *haha*

HÄXANHEDDA: Hur går det med autfitten?! Har du blitt snygg nu bättre sent än aldrig ...

Jag håller på vackravitahem! Så mysigt!

Annars så pluggar jag och är vrålförkyld!!! Bläh ...

Titta in på min söta brandman

bosgarn.blogspot.com/

• Saga74

Go kväll tjejer ... läser & grunnar men har inte nåt vettigt att säga idag

Har dock städat ut julen här hemma :)

Däremot LIATORP det är en fin serie !!!

bosgarn.blogspot.com/

• Saga74

Hej tjejer!

Jag hänger med på tvättprat det ingick en torktumlare i vårt hus när vi köpte det. Men jag hade däremot bestämt mig att snåla på användningen! Men det höll inte så länge, nu går den varm med 5 personer i familjen så gäller det att ligga i för att det INTE ska bli ett tvättberg!

HANNAL77 Möbelgrossen har underbara vita skåp *vill ha* mitt önske skåp finns i min blogg

bosgarn.blogspot.com/

• Saga74

föresten glömde ju säga vad kul det är att se alla före och efter bilder *heja, heja*

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9