• Saga74

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

Mettan69: Vilken tur att jag BARA är 35 *haha* eller blir det snart iaf! Den översta kanske är mera shabby shabby?!

Det finns ju fler alternativ visserligen man vet ju inte vad jag kommer hem med

Go natt brudar! Skola i morgon! HOPPAS allt har gått bra med budgivningen Kaktus *håller tummarna*

• Saga74

Go kväll!

Tittar in och hostar & harklar, min tur att vara sjuk "på riktigt"!

Det där med vax, jag har hört från säkra källor att man vaxar med stearin där man vill ha det slitna, målar över och sen slipar för att få en gammaldax känsla

johanna-vintage.blogspot.com/

Kaktus76. GRATTIS!

Häxan: Skönt att ni måt bättre (eller har jag fått det om bakfoten)

Chicago: Starta en bilkyrkogård kanske

Mettan69: Vilken härlig plan! Det är alla positiva tankar som ger kraft

Ha en underbar helg ... ska krypa ner i soffan

• Saga74

Häxan: Vilka roliga överraskningar i zink *klappar händerna av förtjusning*

Ingen aning jag heller med falu röd färg ... vet bara att vi precis MÅLAT våra utehus med det

Chicago: Ja man ska låta männen hållas för att få som man själv vill *smart lösning*

Iaf här sitter jag igen! Är så uttråkad, det finns mängder med borden och måsten men jag ignorerar dom alla !!!

Vad gör ni idag?!

• Saga74

Shit vad ni är energiska!!! Så roligt! Tänk att man blir beroende av er tjejer, helt fantastiskt

Kul att få se lite bilder sen efter omvandlingar o dyl *hoppas*

Vi har bakat muffins bilder finns i bloggen, välkomna!

• Saga74

Tinkerbell: Vill du dela med dig av ur du syr lampskyddet?

Häxan: Det där med Ballen gör mig konfunderad ... tror att jag ar missat vem eller vad det är *skrattar* men antar att det är sonen?!

Musli: Lika konfunderad här, ska du lämna ditt hus men ändå renoverar?!

Jag orkar inte läsa tillbaka *förlåt* men det känns som om jag är alldeles för ny för att hänga med i svängarna, eller kan man skylla på feber?!

• Saga74

DROG BALLEN i vagnen oh my goood *skrattar hysteriskt här oxå* man kan ju inte bli annat än konfunderad. Vad är det för en make?! *haha* = Dagens bästa! Tackar!

Müsli "Vi lämnar huset för ca. ett år" smart drag! Hyr ni ut ert bohag?!

TINKERBELL: Ska genast test sy =) om det inte fungerar så återkommer jag !!!

Till er alla från "oss" alla en riktigt trevlig måndag

• Saga74

Lillsyrran: Tack för bilderna! Vi åker till sälen i början på mars HOPPAS att det är lika fint då

• Saga74

God morgon!

Mettan69: Stryktvätt ja, det är ett evighetsjobb för när man har avslutat den ena högen så har nästa kommit till

Häxan Hedda: Jag stryker på snudd allt (när jag kommer igång) ÄLSKAR känslan av att lägga in fina högar i skåpen *haha*

Idag blir det en sväng för mig till VC hoppas att jag kan få nåt till min näsa & öron *fortfarande sjuk*

Nån som har tonårs barn föresten?! HUR tampas man med dom, gå in på min blogg om inte annat å ge mig tips *Im going crazy*

KRAM alla !!!

• Saga74

Oj här skrivs det igen!!! Vill ju inte missa nåt ;)

Läser om resor och klockor, målningar och dylikt! Hoppas ni visar bilder oxå nyfiken som man är!

Libero: Till väckarklocka kör vi oxå på mobilen, vi har en gammaldags från IKEA men har den bara för syns skull. Kanske är det den plisseplosse pratar om?!

Häxan: Vilken mysig dag du har haft med syskonen! Kvalitets tid

chicago: Inte alls avis *muttrar, vill oxå sola*

Så nu körde jag en latvariant och kommenterar bara sista sidan, MÅSTE ju bara säga nåt *pratglad*

• Saga74

MILAGRO: Jag har inga tips på vilken tapet men det låter jätte snyggt! Hemnes serien är ju så snygg

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9