• Saga74

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

LIBERO glömde ju fråga, BUTIK?! VART?! *nyfiken*

• Saga74

Go kväll ...

Tack för alla goa kommentarer om mitt kök *glad*

PUH: Ja må hon leva, ja må hon leva *sjunger för full hals*

VACKRA: Paris så roligt!!! & vad kul å få grejja i ordning i köket. Jag vet precis *nickar*

ARCTURA & UGGLAN: Var det inte hemtex som hade den? Har ni googlat, jag tror att man får upp en bra sida på det.

KAKTUS: Elliscorner har jag inte besökt ... ska kika shopping är kul

Är det nån som vet till nån snygg köksklocka som skulle passa min nya kökstapet?!

Go kväll alla tjejer

• Saga74

Halloj chicks

HANNNNAH vad fin stolen blev, hur gjorde du? Målartvätt pappra grunda & vitt?! Vill måla mina köksstolar oxå =)

När kommer bebben?

• Saga74

TAK! Då kanske jag ska ge mig på mina stolar oxå ... men det e ju ett sånt JOBB!

• Saga74

God morgon!

Vad har ni för material på era omklädda stolar? Tänkte mig kanske ett tyg som är i vaxat skikt så att lillfisen kan söla på dom utan att det drar med sig en himla massa

• Saga74

chicago: visst är det jobbigt när dom (männen) vill lägga sig i våra aktiviteter ;-D man får passa på när de inte är hemma !!!

Hannnah: Man kanske inte behöver välja det värsta tyget till att sitta på! finns ju sådäringa halv vaxade ... men spray kanske kan funka!

• Saga74

Go kväll tjejer!

Vad ni skriver & vad ni pysslar

Själv har jag varit på landet ett par dagar å då finns det en del att läsa ikapp!

Har jag missta nåt ?! *nyfiken*

KRAM!

• Saga74

God morgon!

Vad ska ni tjejer hitta på idag?

Själv ska jag till gymmet, måla vitt på mina hyllor som ska upp & skriva en tenta!

Nån som har förslag till konsoller?!

KRAM

• Saga74

Hej!

Ja ett nytt familjeliv.se igen! Men jag tycker att det är lite roligt

Konsollerna jag vill ha ska vara vita och i köket! Kör den lata varianten och frågar här eftersom jag inte letat nånstans alls *skäms*

Zirup: Jättefin lampa!!!

Kaktus: fin fint hemma hos dig!

Mettan och ni som tagit er an era mårdbacka, grattis! Jag slängde mina förra året, det var ju dumt gjort!!!

• Saga74

chicago: LYLLOS !!! Kanon läcker

Hannnah: så du håller på! Energin bara flödar ;-D

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9