• Saga74

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

Heeej alla goa brudar, nya som gamla & ny gamla! *vitsigt*

Har INTE läst igenom *fy skäms på mig* däremot METTAN såg jag att du minsann ska ha SVARTA strömbrytare i din hall. Det är ju såååå snyggt *vill ha*

Var har du hittat det?!

Så lite har jag läst

Mycket som håller på att målas vilket är fantastiskt kul =)

Jag har ju bara varit sjuk men nu vet jag iaf vad jag har knockats utav = anemi! SKÖNT att veta

Nyfiken på hur det går med alla nätbutiker som ska öppnas. Hur går det?!

Titta in hos mig!

bosgarn.blogspot.com/

KRAAAAAAAAAAM!

• Saga74

Mettan! Va bra! Ska kolla på dom. Visst skulle även jag ha dom andra men instämmer med din man. Dom ÄR sjukt dyra

Ugglan: Jag har oxå sett dom indiska lyktorna med el indraget. Har lyktan men ingen el. Men om du vill se lyktan hojta till så lägger jag in den i bloggen =)

HANNA & TJEJEN ni bara måste skaff er en blogg!!!

Iaf nu är vår renovering av köket i full gång *spännande*

Ny handlad inredning i bloggen!

bosgarn.blogspot.com/

KRAM kram

• Saga74

Hannnnnah: Många n blir det! Ta dig tid *haha* om man har ett jobb blir det nog betydligt svårare men som student så hinner man med både det ena & det andra, det är lyx

LDN: Säg till om du hittar det, låter snyggt kul med första inlägget inte människa ?! Man börjar ju undra, vad är dte inrednin gör med oss LYCKA till!

VACKRA: det fanns inget där?! *nyfiken*

• Saga74

glömde ju att berätta ... klantig som jag är!!! Efter att ha börjat att måla mitt köksskåp i vitt så skulle jag lyfta bort färgburken, tog tag i locket och *splash* VIT färg på hela golvet!

Gissa om det blev brott ... men nu är färgen ett minne blott *vitsigt*

Jag bara tänkte, vilken tur att färgen var vattenbaserad

• Saga74

Lillsyrran: GRATTIS! Underbara vinterbilder

Kaktus: Superläckert med bordet. Verkligen ett bra tips ...

Vackra: Det var mysiga köksmöbler ... skulle vilja ha vita men kan det blir FÖR MYCKET vitt?!

Hannnah: Tur att man inte är ensam "klant"

har tapetproblem ... nån som har en grillig tapet?!

Titta i min blogg ... TIPS!!!

bosgarn.blogspot.com/

• Saga74

God morgon!

FY vad trist med alla som varsals på jobb!!! Hoppas verkligen att det vänder!!!

Själv är jag jätteglad att jag studerar med just tanke på jobben.

LIBRO: vi kommer att ha samma kökstapet! Kunde du inte kommenterat det så kunde jag tittat live

Iaf det är så många nya [för mig] så man ser att ni har hållt ihop länge i tråden! KUL

FRU HILDE: Jobbigt att vara utbränd ... var rädd om dig!

KRAM tråden!

• Saga74

Go kväll!

Libro: Nej jag har inte varit hos dig *haha* men däremot tittade jag in på din sida och vad såg jag där! Jo den tapeten

Imorgon ska den upp på mina väggar håller tummarna på att jag blir nöjd *hoppas*

Hannnah: jag hade oxå kört med dubbel belysning. En till när man verkligen vill se sig själv och en när man inte vill se sig själ

Fru hilde: Att ta det lugnt är verkligen en övnings sak!!! Inget självklart (för vissa) ...

• Saga74

God morgon!

Kaktus76: Fint med såna dörrar, läckert som sänggavel oxå! Vi har dom dörrarna som dörrar, så om nån vill ha en så finns det en övers FAST med moderna handtag förstås vilket INTE är lika charmigt som med dina dörr lås

Mettan: Säg till sen hur det blev, vill oxå måla om min köks ö. Nu med det nya köket så vill man ju ha nya luckor oxå =) vi har ju dock tapetserat "bara" ...

Hannnnah: Jag är oxå nyfiken på ditt kranköp nu HOPPAS på ett bra & överkomligt pris!!!

Idag ska jag jobba [H&M] och i bloggen finns ett nytt ego inlägg, har gjort naglar vill man bli fin, måste matcha inredningen hemma *moahaaaaa*

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9