Inlägg från: Smulan80 |Visa alla inlägg
  • Smulan80

För oss singlar!

Hej hopp brudar!
    hur har ni det i singelvärlden?
    Jag mådde pyton när jag vaknade, men nu har jag bestämt mig för att ingen ska få mig att må så dåligt. Får se hur länge jag lyckas hålla mig...

Något positivt har iallafall hänt nu! Vi hade ju visning på vårt hus igår. Och sen ringde mäklaren och sa att det redan fanns ett bud på 1 250 000!! vi hade satt ut det för 1,2. Så de har redan höjt!! Tydligen var det 3 par som var jätteintresserade. Så det verkar som om vi kommer bli av med det iallafall!! Sååå skönt!! Känns så klart hur jobbigt som helst att bli av med sitt drömhus, men det finns ju inte så mycket att välja på just nu. Så jag vill bara få bort alla mina grejer därifrån och att äntligen kunna gå vidare med mitt egna liv. Idag hoppas jag att jag får besked om när jag får lägenheten. Hoppas hoppas!! Håll tummarna för mig att jag får flytta in ganska snart. Känner verkligen att jag måste få gå vidare nu, men kan ju inte göra det så länge jag bor i en resväska...

Vad skönt det är med den här tråden. Känns så skönt att prata med tjejer i samma sits Det är ett väldigt bra stöd!!

• Smulan80

Välkommen hit Smulisan!!!
    Ja, det är nog ganska skönt att vara singel när man blivit så sårad. Jag kommer nog också tycka det tillslut

• Smulan80

Cia80: Ta steget du då och ring honom Har ni bestämt att ni ska höras?

Jag har väl inte riktigt än börjat njuta av att vara singel. men snart så
    Måste bara intala mig hela tiden om att jag är stark och klarar mig utan honom. För självklart så gör jag ju det. Det är ju han som förlorar nåt bra

• Smulan80

Nu börjar jag bli trött på att mina känslor åker berg-och dalbana. Blir ju helt slut av det här. Nu kan jag inte släppa tanken på han och hans nya tjej. Blir illamående när jag tänker på det...
    Nu måste jag försöka hitta den där styrkan jag kände i morse igen.
    Hjälp mig tjejer!!! Blir knäpp av det här

• Smulan80

The Dreamer: jag är på jobbet, men det är så otroligt lugnt här, så det ända man gör hela dagarna är och funderar... Jag blir galen snart!!! Varför kan jag bara inte inse att han inte är rätt kille för mig, hur bra vi än har haft det! Han är ju inte värd det här lidandet!! Måste bara få in det i min lilla hjärna...

• Smulan80

Nu ska jag åka hem! hoppas att ni alla får en jättebra helg!! Det tänker jag ha iallafall Och så hoppas jag att jag är gladare på måndag

Kram på er allihop!!!

• Smulan80

Idag fick jag veta att jag får min lägenhet redan nästa vecka!!!! Är helt överlycklig!! Äntligen kan jag försöka börja om på nytt med mitt liv Jag hoppas verkligen att det kommer gå lättare att komma vidare nu. Så nästa helg blir det flytt Kommer nog försöka flytta en hel del i veckan med, så jag kan bo där så snart som möjligt. Så jag slipper sova på min syrras soffa...

Hoppas allt är bra med er!! Ska nog lägga mig och läsa lite. Är också trött. efter all press som varit den sista tiden så blir man helt slut.

Kram!!

• Smulan80

Hej tjejer! Nu har jag varit ute med en kompis. Var väldigt trevligt. Men som vanligt när man kommer hem så börjar det här gnagandet i magen. Jag vill ju såååå gärna ha honom tillbaka. Jag måste nog bara ge mig tid till att förstå att det aldrig kommer bli vi igen. Men det är så otroligt jobbigt!!! Jag älskar ju honom fortfarande lika mycket som innan. Hur ska man bara kunna stänga av sina känslor. Idag är typ första dagen som vi inte hörts sen det tog slut. Känns riktigt jobbigt....

Singelkryssning låter som en väldigt bra idé! Eller iallafall att vi här skulle hitta på något tillsammans. Det vore kul!!

Nu ska jag försöka sova lite. Hoppas att morgondagen går bra. Man är alltid orolig för att få ett bakslag...

Kram på er underbara människor!!!

• Smulan80

Hej!
    Oj, vad ni har varit flitiga i helgen. Flera sidor att läsa igenom

Vad roligt att det är fler som hittat hit!! Så klart är det tråkigt att vi alla är singlar, men kul att ha några som man kan beklaga sig hos och prata med som är i samma sits...

Jag var ju ute ihelgen. Det var riktigt roligt. Grejen är att jag har flirtat lite med en bartender på ett av ställena . Så i lördags så mötte jag honom och då frågade han varför jag inte varit där på länge (1 v sen ). Så jag förklarade att jag jobbade nu. Då frågade han vart och med vad. Sen berättade han att han sett mig förra söndagen utanför en affär. Han undrade om jag bara hade kollat bort då... Så han verkar ju kanske lite lite intresserad. Han ser jättebra ut och verkar jättetrevlig. Vi gick på samma skola förrut, men han är 2 år äldre, så det var bara ett år. Kände honom inte då alltså, bara till utseendet.
    Men jag vägrar låta mig falla för honom nu och sen bli sviken igen. Det skulle jag inte klara av!! Men jag vet ju iallafall hur jag ska träffa honom han jobbar typ alla kvällar utom söndagar, har han berättar Så vi får väl se om det kanske kan leda till en date iallafall. Det tror jag nog att jag är redo för

Har inte pratat med Henrik (exet) på hela helgen. Känns ganska bra faktiskt. Jag måste verkligen försöka leva mitt egna liv nu utan att ha kontakt med honom.
    Sen i morgon ska jag åka till huset och packa. Förhoppningsvis får jag nycklarna till lägenheten på onsdag! Ska bli sååå skönt med ett eget hem!!

Men kan vi inte försöka träffas någon gång? Typ gå ut och dricka öl eller nåt? Jag vet det perfekta stället !!

Kram på er allihopa!!!

• Smulan80

Ladylone: ja, det vore roligt om det blev en date iallafall. Men som sagt var, jag har inga förhoppningar om det. Känns inte som om det går så bra för mig på kärleksfronten just nu...

Pratade precis med exet ang huset. Då fick jag veta att han redan visat upp nya tjejen för kompisarna. Det skar i hjärtat. men han är fan inte värd mig!!!

Svar på tråden För oss singlar!