Inlägg från: Smulan80 |Visa alla inlägg
  • Smulan80

För oss singlar!

Hej allihop.

Här kommer en deppig smula.. Helgen har varit hemsk!! Bröt ihop totalt i lördags. Tur att man bor själv då... Just nu käns det som om jag aldrig kommer komma över honom.
    Jag kommer aldrig vilja ha någon annan!

Varför ska man behöva må så här dåligt???

• Smulan80

smilla00: Ja, jag måste nog ha tålamod. Men jag hatar att må så här!
    Men som du säger, jag vet ju också att jag inte skulle få det bra med mitt ex. Men vi har ju gått igenom så mycket så det är ju inte bara att gå vidare hur lätt som helst.
    Jag hoppas bara att jag någon gång kommer våga gå in i ett nytt förhållande.

Är du rädd för att ditt ex vill ha tillbaka dig? det är (var) nämligen jag. Jag är livrädd för att jag ska gå vidare och så helt plötsligt vill han ha tillbaka mig. Då skulle allt rasa igen.
    Men nu är jag 99,9% säker på att han inte kommer komma tillbaka. Han träffar ju fortfarande den nya tjejen. Så jag måste försöka gå vidare. Tror inte att han skulle våga komma tillbaka heller om han märker att jag gått vidare.

Ge den nya killen en chans iallafall. Det är nog inte så konstigt att du känner dig osäker. Ett uppbrott sätter ju sina spår. Och ganska djupa också.

Men han låter ju som en toppenkille!!
    Vill också ha en sån!!

Kram

• Smulan80

smilla: nu känns det bättre. För nu vet jag att han inte kommer komma tillbaka. Då känns det som om jag kan gå vidare. Tänker ju inte sitta och tråna efter nån som inte vill ha mig. Jobbigt bara att humöret går upp och ner hela tiden.
    Men det känns som om jag hela tiden behöver bekräftelse på att det inte kommer bli vi. Då känns det lättare. Skumt! Så innerst inne vill ju inte jag ha honom heller. Annars skulle jag ju inte känna mig lättad när jag kommer på att han inte vill ha mig.

Ramunda: vad tråkigt! Men du är sååå välkommen hit
    Här får man beklaga sig hur mycket man vill

Nu ska jag åka hem och mysa framför tv:n

Kram på er underbara singlar!!!

• Smulan80

vackrastarflow: hur går det för dig? hörde han av sig?

smilla: Ja, det är nog så. Man vill inte acceptera att man blivit brädad av en annan tjej. Jag tänker också så, vad har hon som inte jag har? vad gör hon annorlunda? Grejen är den att mitt ex är livrädd för att binda sig. Hade han fått bestämma helt så hade vi säkert aldrig ens flyttat ihop. Han vill kunna gå och komma när han vill. Men vem vill ha ett sånt förhållande jämt? Men nu när han har ett nytt förhållande så ställer man ju inga krav. Så nu får han ju den frihet han vill ha. Men en dag kommer ju hon också vilja gå vidare i förhållandet. Då är han ju i samma sits igen. Då är frågan om han är redo då, eller om han kommer dra då med? Jag tror absolut han kommer dra.
    Han sa från första början när vi blev tillsammans att han inte trodde på livslångt förhållande. Så han tror verkligen inte att man kan vara lycklig i ett förhållande. Det är så tragiskt tycker jag!
    När det precis tagit slut mellan oss pratade jag med hans pappa. Då sa han att ja men det finns ju inte så många lyckliga förhållanden. Så vad har då exet fått för bild hemifrån?? Tycker synd om honom faktiskt. Så därför tror jag att han kommer dra även i nästa förhållande.
    Fattade ni nåt av mitt svammel?

Nåja, idag känns det bättre iallafall.

Kram på er!!

• Smulan80

vackrastarflow: hoppas han hör av sig snart. Vet känslan när man börjar oroa sig. Den är INTE rolig...
    Lycka till!

Hur leker livet för er andra då?

Kram

• Smulan80

Här kommer en chockad Smula!
    Tydligen ser tjejen som han träffar ut som hej-kom-och-hjälp-mig.
    Så nu förstår jag absolut INTE vad han håller på med.
    Jag tyckte under tiden vi var tillsammans att han nästan var för ytlig. Och så hittar han en som inte fyller upp några av hans krav.
    Vet inte hur jag ska tolka det här. Känns inte som om det är den killen jag var tillsammans med. Tycker synd om honom!!
    Men jag tror att det kommer hjälpa mig att gå vidare- Som sagt var, han är ju inte längre den personen som jag var tillsammans med.

Min nästa kille ska iallafall vara ett uppåtköp

• Smulan80

Nu känner jag mig riktigt stark!! Sa precis till honom att det inte riktigt är nån vits med att vi träffas. Han har ju trots allt valt bort mig. och då ska han ju känna hur det känns också. Hittills har han ju haft mig här hela tiden. men nu är det slut på det
    Han har ju ett nytt liv och det har ju jag med. Så varför ska vi hålla fast vid det gamla?!
    Åhh, vad bra det känns nu !! Det är nog det här som behövs för att jag ska kunna gå vidare.

smilla och Cia80: Ni måste ju vara kvar här i tråden Ni vet ju trots allt vad vi andra går igenom. Sen är vi ju nyfikna också på hur det går för er

Kram på er allihop!!

• Smulan80

smilla: nej, jag vet. men grejen är att hon är så långt ifrån någon han skulle tända på i "vanliga" fall. Hans kompisar tycker alltså att hon är riktigt motbjudande. Så då undrar jag verkligen vad det är som har hänt med honom. Han är inte en sån person.. Men jag hoppas verkligen han är lycklig. Något måste hon ju ha som han tycker om...

• Smulan80

Nu har jag anmält mig till en dejtingsida Nu jäklas ska det gås vidare
    Känns otroligt bra!!

Svar på tråden För oss singlar!