Inlägg från: Smulan80 |Visa alla inlägg
  • Smulan80

För oss singlar!

Smilla00: vad underbart att höra!!!! Visste att du var stark
    Det är sådär vi måste tänka, annars kommer vi aldrig komma över dem. Tänk vad de går miste om!! Det är inte VI som förlorar nåt, det är dem. eller vad säger ni?!

Kramisar på er allihopa!!!

• Smulan80

Hej alla glada singlar

smilla00: Rätt inställning!

Själv tänker jag vara singel ett tag nu. Bokade nämligen en kryssning med en kompis idag Det är en sk blåljuskryssning. Det är alltså bara brandmän, poliser, ambulansmän osv. Kunde ju inte vara bättre!!! Så då ska jag absolut vara singel Så nu har jag något att se fram emot

Hoppas ni får en underbar helg!! Själv ska jag nog bara ta det lugnt och vila upp mig lite. Har varit mycket på sistone. Men ska ju förstås ut och ta en öl idag efter jobbet. Bra sätt att varva ner på

Kramisar!!

• Smulan80

trollprinsessan: jag ska ragga lite åt dig också
    Vet inte om det blir fler gånger. Tydligen skickar de ut inbjudningar bara. Så det är inte vem som helst som kan boka... Har tur som har syrror som jobbar på akuten
    Jag kommer nog dreggla ihjäl mig misstänker jag

• Smulan80

Hej tjejer!!

trollprinsessan: ja, jag önskar att jag kunde det

Själv känner jag mig lite nere idag. Var ute i helgen och då träffade jag en flickvän till mitt ex gamla kompis.. (fattade ni det där?). Då grattade hon mig till huset... fick då börja förklara vad som hänt. Då blir jag alltid så ledsen. Så nu har jag kännt mig lite nere de sista dagarna. Vet inte riktigt varför, men det dras väl upp igen när man måste förklara för folk.. Nåja, jag får tänka lite på kryssningen så mår jag nog snart bättre

Hur har ni andra haft det?

• Smulan80

trollprinsessan: det känns som om de inte kan släppa en ordentligt. Min mailade nyss och frågade om vi skulle luncha imorgon. Jag vet ju att han vill vara vän med mig, men varför vill han träffa mig jämt? Jag trodde att det skulle vara så att man kanske pratade någon gång i månaden. men nu har vi träffats varje vecka. Jag kan bara inte tro på att han skulle komma över mig så lätt att han nu kan umgås med mig jämt.
    Vad vill de egentligen???

• Smulan80

Min har också ny tjej. Så han borde väl vara glad av att inte behöva träffa mig. Det är ju inte jag som ringer och säger att vi ska träffas. Jag skulle kunna bryta helt. Iallafall för ett tag. Trodde iallafall inte att vi skulle ha sån här regelbunden kontakt.
    Men jag misstänker att det är hans dåliga samvete som talar. Men jag har ju sagt till honom att jag går vidare nu och att det känns bra. Så då borde han ju vara nöjd och gå vidare med sitt bara...
    Kommer aldrig förstå mig på karlar!!

• Smulan80

smilla00: vad skönt att du känner så!!!
    Hoppas att det går bra på din dejt Det är du värd!!

Själv vet jag inte vad som har hänt. Känns som om jag har blivit tillbakaslagen flera steg. Känner mig mest bitter på honom just nu. Jag känner mig ju så otroligt sviken... Hur ska jag kunna släppa den känslan???
    Usch, jag som har känt mig så stark. Just nu känner jag bara sån tomhet...

• Smulan80

mjukisvicki: grejen är ju att jag träffade en gemensam kompis i helgen som trodde att vi fortfarande var tillsammans. Så det var ju bara att förklara läget. Då kände jag direkt att jag fick en klump i magen. Sen har den hållt sig kvar. Och igår fick jag sms av exets kompis flickvän och hon skrev att hon saknade mig(bor i olika städer nu) och att hon tyckte det var tråkigt det som hänt. Så då växte klumpen ännu mer.
    Så idag har jag känt mig tillbakaslagen flera steg. Men då mailade jag exet och skrev vad jag kände, att jag kände mig lurad och så otroligt sviken.
    Då fick jag svar från honom att det bara var att acceptera läget och att jag skulle vara glad över att han tog på sig allt praktiskt och att det kunde ha varit 1000 gånger värre.
    Och då kände jag bara att fan vad skönt det är att jag är av med honom. Så nu mår jag bättre
    Jag hatar inte honom som kompis, men som ett ex gör jag nog det. Förstod ni det där?

Så nu ska jag försöka hitta min styrka igen. Känner att den börjar komma tillbaka

• Smulan80

Vad kul att ha någon att prata med
    Jag hade ju min bartender, men nu har jag inte pratat med honom sen i fredags.
    Känner att jag inte orkar lägga massa energi på det. Vill vara singel nu ett tag.
    Måste ju vara det till kryssningen

• Smulan80

Cia80: Nej, vad tråkigt..
    Men vi har det ganska bra i den här tråden, så välkommen tillbaka

Själv ska jag luncha med exet idag. Men det känns ganska ok faktiskt. Kommer njuta när jag får berätta att jag ska på kryssningen
    Jag ska bara försöka vara glad och inte älta det gamla. Jag går ju vidare nu...
    Idag känns allt mycket bättre. Man får väl helt enkelt acceptera att vissa dagar suger... Huvudsaken man kan se framåt igen. och det gör jag nu

Svar på tråden För oss singlar!