Inlägg från: Smulan80 |Visa alla inlägg
  • Smulan80

För oss singlar!

Nu har jag lunchat med honom. Gick riktigt bra! Vi satt bara och pratade och skämtade. Klart att man känner saknad, men det är ju inte så konstigt efter 4 år. Men jag kände mig inte ledsen eller något sånt. Så det var riktigt skönt.
    Hoppas att vi kan fortsätta ha den här kontakten nu. För vi har väldigt roligt ihop. Tråkigt om man ska behöva förlora det. Men det är ju helt upp till mig och vad jag klarar av...
    Men det ska nog gå bra

• Smulan80

Smilla: Ja, vi är nog väldigt lika
    Jag känner verkligen att jag vill ha honom som vän. För vi har kul ihop. Men jag vill inte ha förhållande med honom. Känner väl innerst inne att det finns någon där ute som passar mig mycket bättre. Som värdesätter samma saker som jag.
    Vad kul med en dejt!!! Förstår att du är nervös, men det kommer gå så bra så

Jag njuter verkligen av singellivet just nu. Jag är en väldigt flörtig person och nu får jag verkligen leva ut det Skitkul!!!
    Just nu har jag spanat in en kille på jobbet. Eller, jag spanade in honom redan när jag började här för 2 år sen, men då var jag ju upptagen. Har inte en aning om han är upptagen. Men det pirrar alltid till i magen när jag ser honom och har gjort det sen första gången jag såg honom. Nåja, det är kul att kolla lite iallafall
    "min" bartenders har jag lagt ner för tillfället. Han har inte hört av sig nåt. Jag smsade honom i söndags och frågade hur det var. Men han svarade inte. Så nu tänker inte jag gör något mer. Har fått nog av att hela tiden få pusha på. Nej, nu ska jag hitta nån som är beredd att kämpa lite för mig

Kram kram!!

• Smulan80

Välkommen hit Wolfhound!! Träffas ni varje dag?? Hur klarar du det? Det skulle nog inte jag fixa. Fast efter 4 år så kanske man kan det

Usch! Jag börjar bli förkyld!! Känner mig så otroligt seg och hängig. Sååå tråkigt!!
    Så ikväll tänker jag bara ligga hemma och kolla på film och äta pizza

Imorgon kommer exet och ska hälsa på och kolla på min nya lägenhet. Hoppas att det kommer gå bra. Jag är ändå lite orolig för hur jag ska känna. Eftersom det går upp och ner hela tiden. Men det ska nog gå bra. Vi ska till banken innan och skriva över lånet på bilen på honom. Ska bli skönt när allt det praktiska är fixat.

Vad har ni för planer för helgen då?

Om jag är pigg imorgon så ska några tjejer komma till mig så ska vi äta tacos. Sen går vi väl ut en sväng Ska bli trevligt. Så jag hoppas verkligen inte jag blir sämre nu.

Kram!

• Smulan80

Nu ska jag åka hem och ha en myskväll alldelles själv Ska bli skönt faktiskt!!

Trevlig helg på er allihopa!!

• Smulan80

Hej!

Hur har ni haft det i helgen?

Jag börjar känna att jag vill bli kär igen. Vill ha någon att mysa med på kvällarna. Igår saknade jag verkligen det. Jag vill verkligen hitta mr R nu! Vem vill inte det
    Men vart ska man hitta honom? Har svårt att se att jag skulle träffa honom på krogen...

• Smulan80

smilla: Vad roligt att ha någon att träffas och umgås med. Ta det lite lugnt i början bara då, så att du inte rusar in i nåt. Men känns det rätt så gör det
    Det fysiska känner jag också att jag kommer oroa mig för. Här har man ju haft en och samma i 4 år.
    Jag känner att det kan bli svårt att ta steget med nån annan... Men det kommer nog naturligt. Hoppas jag iallafall!

Jag vill också bli kär!!! Tyvärr tror jag inte att jag är helt redo för det än... Har verkligen svårt att släppa exet. Men det har ju inte ens gått 2 månader, så det är väl bara att låta tiden ha sin gång... Men jag tycker ändå att det är skönt att vara singel. Slippa bry sig om någon annan.

Nu har jag iallafall börjat träna. Känns bra! Måste ju komma i form nu om man ska kunna hitta mr R Men idag är jag öm i varenda muskel i kroppen!! Då vet man iochförsig att det ger resultat

• Smulan80

Cia80: vad härligt att få flytta!! Jag kände verkligen så att man fick börja om på nytt när jag flyttade. Det hjälper en att komma vidare
    Vi kan väl hjälpas åt att få upp varandra ur svackan. Känner att jag själv är där med nu..

• Smulan80

Good News: Tack!! Skönt att läsa om någon som varit här men som kommit vidare.
    Ja, det fysiska känns det som om jag är mest orolig för. Att inte våga ta steget från mitt ex till en ny. Men som du skriver så kommer det väl naturligt.

• Smulan80

Iiihhhh!!! Jag har en kille här på jobbet som det är något speciellt med. Blir helt pirrig varje gång jag ser honom.
    Så nu mailade jag honom! Men det var om en jobbgrej. Men det var liksom inget jag skulle ha mailat om i vanliga fall. Så han blir nog förvånad när han får mailet. Undra om han fattar att det är pga att jag har lite intresse?
    Nu är jag iallafall väldigt pirrig!!
    Men han är säkert inte ens singel... Kul iallafall att tänka på nån annan...

Igår snöade jag helt in på exet igen. Kände att jag började hoppas på att han skulle ändra sig. Så då behöver jag nog få nåt annat i huvudet

• Smulan80

smilla: vad roligt!!! Det är ju en sån otroligt härlig känsla att vara kär

Själv är jag lite ledsen. Pratade precis med exet och han säger att han fortfarande älskar mig massor. Men allt det praktiska gör att vi inte kan vara tillsammans. Vi har ju inte samma mål i livet. Känns förjävligt!!!
    Tårarna rinner

Svar på tråden För oss singlar!