Det blev ingen till mig... Och då satt ändå säljaren och väntade på dem vid datorn!!! Denna gång var det verkligen tajming - att ladda om direkt i rätt sekund!!
*surar lite*...fast jag fick ju kjolen då, så jag borde väl vara nöjd, meeeeen.....
Asså vad är det för skit meandi håller på med? Hur ska man egentligen kunna ta del av ett erbjudande, allt tar ju slut innan man ens hinner vakna! Är riktigt besviken på kalendern, riktigt besviken. O tar en vara slut får de väl lägga in ett nytt erbjudande då så alla får ta del av kalendern.
Visst är det surt...men så är det ju iof i alla julkalendrar på barnkläder...när det tar slut så är det slut. Var ju likadant med Lindex klänningar och pyjamasar, och även andra affärer som har vissa plagg som erbjudande, när det är slut så är det slut.
Och min säljare var vaken och alert, men hann ändå inte med alla storlekar som skulle beställas...det tog ju bara några minuter, och sidan skall laddas om och beställingar tryckas...det var ren tur vad man hann med.
Man kanske kan tycka de kunde göra lite fler. Men just i detta molntyg har de ju inte gjort så många ex.
jag har inte fått nå´t svar från min säljare, men jag antar att jag inget får..Om det nu är sådanahär erbjudanden med ett jättelitet antal plagg tänker iallafall jag lägga min tid på en massa andra webbshoppar som har många fina erbjudanden varje dag nu... Tycker det är larvigt att släppa erbjudanden med 7 st (om det nu är sant) av varje strl..
Nej..det är inte sant att det var 7 av värje. Min säljare sa att det fanns väldigt många fler jackor att beställa än kjolar, och då kan det knappast vara 7 av varje storlek!!
Men de gick fort åt, så när en säljare kom in och det var 7 kvar betyder det ju inte 7 totalt!!
Lycka 1 skrev 2008-12-09 10:13:33 följande: Ja, verkligen. Det blir en väldigt stressad situation för säljarna och det är väl okej om de sitter lediga och barnlediga framför datorn. Men jobbar och ska mata och klä barn och skjutsa till förskolan, alt hemma och ammar eller byter blöjor så är det inte så lätt att hjälpa sina kunder.
FAst, jag tror faktiskt det var så att säljarna ville ha hand om julkalendern (om jag fattade min säljare rätt) för jag tror de var inne på tanken att ha den i webshoppen. Men en julkalender ger extra förtjänst för säljarna, då en del köper till lite plagg när de ändå beställer och så.
Men just dessa moln kanske säljarna inte skulle vilja ha...får ju en del sura kunder ju...
Det verkar som om kanske min säljare fick tag i två stycken i 98/104. HOn ville egentligen ha 110/116 men den tog slut innan hon hann komma så långt i beställningen, därför tog hon två i den mindre storleken. Och jag ville ha 86/92 och de var slut (fast hon satt och väntade in dem)...så om det går vägen så kan jag få den ena i 98/104.
Man får väl vara nöjd med vad man får. Turligt nog har jag ju barn som passar de flesta storlekar ...fast jag hade sett för mig lillkillen med brun molnjacka tillsammans med bruna molnmössan som jag köpte, det vore såååå fint!!! Och han kan inte ha 98/104, han är inte ens ett år