Inlägg från: FridaLee |Visa alla inlägg
  • FridaLee

Bugaboo tråd nr 16

ang emmaljunga så har de 6 mån garanti på vagnen altså hela vagnen. sen har du ju 3 års reklamationsrätt men den är inte mycket att hänga i julgranen, svårt att bevisa som konsument att det är fabrikationsfel, vilket det måste vara för att få felet åtgärdat efter 6 mån utan kostnad.

• FridaLee
    Ia 70 skrev 2008-12-16 13:35:40 följande:
    Åååå jag ska få en ny ram Gummit på ramen hade ju släpp lite lite o jag tog direktkontakt med Bugaboo, mejlade bilder o nu ska jag bara skicka kvitto på den så ska de skicka en ny fin ram Sååå glad! Jihooo
    jäkla bra service!
  • FridaLee
    peachegirl skrev 2008-12-17 18:19:08 följande:
    Hejsan!Jag har en camelon och  funderar nu på att skaffa mig bilstolsadaptrarna till den..  2 val finnes: Maxi cosi/Besafe eller Acta Graco.Undrar nu om någon adapter tar bilbarnstolar efter 12 mån, eller tar dom bara babyskyddet?För det finns ju bilbarnstolar som man kan andvända först 0-12 mån->babyskydd och sedan vända på stolen och andvända ännu "flera år"....??! Och sedan fikc jag hör.. att de nya babyskydden inte klickar i dessa adaptrar, utan man måste köpa lite ädre årgångar på babyskydden....??Någon som vet
    det är bara till babyskydden du kan använda adaptrarna. de större bilstolarna monterar du ju fast i bilen mer permanent och så är de stora och väger mycket skulle inte bli så bra på en vagn   Ang årsmodell så passar de nya babyskydden har själv en maxicosi 08 som passar. vet att gracos nya också pasar vore illa annars om du måste köpa en gammal stol till en ny vagn.
  • FridaLee

oj shit så billigt, synd man nyss köppt en ny. Nästan så man vill köpa bara för att det är så billigt ha ha! Lycka till alla ni som ska dit å shoppa i morgon. Måste kolla in i tråden och se hur det gått för er sen om ni fått tag i några vagnar, spännande ju!

• FridaLee

jag vill också veta ju spännande, bor i stockholm men har redan en ny bugga som står och väntar på bebis har bf idag så jag hoppas jag får rulla vagnen snart!

• FridaLee
    straw2008 skrev 2008-12-18 14:28:09 följande:
    Jag ska typ fira lite hemma ha ha
    Grattis till bra köp! roligt att ni fick med lite bonus också!
  • FridaLee

Men varför ska de ha öppet i morgon om de inte har nått att sälja!? borde ju fixa ihop lite vagnar tills imorrn tycker man ju.

• FridaLee
    Trist att så många haft problem med kidz shop, vet att det dröjt lite ibland när jag mailat men har aalltid fått bra svar och hjälp med mina frågor och de varor jag köpt har gått smidigt att få hem. så jag är nöjd med dem
  • FridaLee
    SooJuicy skrev 2008-12-23 09:07:13 följande:
    Tror inte någon av alla dessa kopior som ploppar upp är nån marknad för de som väljer bugaboo. Ser inte mycket likheter utseendemässigt och framförallt inte kvalitetsmässigt!Skulle skämmas och gå runt med en sån i länken ovan, hellre välja en beggad gammal hederlig vagn än visa mig ute med en sån!
    ja hellre en brio/emmaljunga än en plastig kopia av buggan!
  • FridaLee

kommer alldrig få köra nya vagnen känns det som, min bebis vill inte komma ut är på bf+8 idag en evig väntan känns det som bläää!

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16