Inlägg från: FridaLee |Visa alla inlägg
  • FridaLee

Bugaboo tråd nr 16

modestyclara skrev 2008-12-27 18:50:39 följande:
    Så många val så svårt att välja Helt OT så kan jag tipsa om att Babyland har 50 % på boob amningströjor. Gissa om jag har bättrat på garderoben idag
    är det i utförsäljnings butiken i haninge?
  • FridaLee
    panzermensch skrev 2008-12-28 11:02:08 följande:
    Nej alla butiker hade 50% på boob. Förut gällde det dock inte svarta och vita plagg men kanske ändrats
    men var det under kampanjen de hade för ngn v sedan!?
  • FridaLee
    panzermensch skrev 2008-12-28 11:05:45 följande:
    Jo men verkar fortsätta
    Joddan skrev 2008-12-28 11:05:10 följande:
    Igår gällde det inte svarta/vita/rosa... Så det blev inget för mig...
    ok men kanske får åka och kolla iaf, (pinsamt att jag inte har koll jobbar på Babyland i vanliga fall, har visserligen varit sjukskriven i 4 mån nu.) men tack för era svar ska kolla om de finns nått kvar. Måste sysselsätta mig nu är på bf+10 idag och hade hoppats på att få ta bugga promenader med min lilla bebis nu, så härligt väder ute nu också!!
  • FridaLee
    modestyclara skrev 2008-12-28 15:25:14 följande:
    Jag var i Barkarby, där var det 50% på alla utom svarta och vita.
    va just där hittade 3 st. Tack för tippset.
  • FridaLee
    Champagne77 skrev 2008-12-28 18:55:38 följande:
    Denna har jag funderat på till en cam med mörkgrå bas o röd canvas top. Blir det bra tror ni? Vill ju ha en skötväska som rymmer mkt, men testade med någon större o det tog ju över hela vagnen o jag stötte i hela tiden när jag gick med vagnen...www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...
    det blir nog jätte snyggt! Har en hobo själv och jag tycker den hänger bra, har dock bara provgått inne med den för jag har inte fått min bebis än.
  • FridaLee
    3barnsmor35 skrev 2008-12-30 09:44:55 följande:
    Väntar mitt tredje och har hittills haft Brio, Emmaljunga och BT syskonvagn.Nu kände jag att jag vill ha en smidigare vagn och när jag körde runt den i affären kände jag bara "måste haaaaaaa".
    väntar också 3:e barnet och har haft massa olika vagnar förut men alldrig bugaboo, den här ggn var jag inställd på buggan nästan från att jag fick reda på att jag var gravid. dels lite för att jag alldrig provat de märket och mest för att den är så himmla smidig att köra och upfyller alla krav jag har på en vagn. finns ingen annan vagn som har allt de buggan har.
  • FridaLee
    Lille Mammsen skrev 2008-12-30 10:45:00 följande:
    Enda MINUS jag kan säga om Bugaboo är att jag önskade att vinterhjulen va roterande oxå!
    ja det kan jag hålla med om. Har redan tankar på att låta en uj eller swift få flytta in också
     så småningom. Saknar ju min uj sjukt mycket, sålde den för att dottern inte åkte så mycket vagn och köpte en sitty men skulle alldrig gjort det sittyn är ju hemsk hon fastnar med föterna i bygeln och den är gräslig att köra.
  • FridaLee
    Lille Mammsen skrev 2008-12-30 11:00:21 följande:
    Blev aldrig någon sulky här hemma till dom 2 näst yngsta här...rullade UJ tills man inte åkte alls.......dock olika uj (årsmodeller) i olika färger (flera extra klädslar) Nu har jag flera extra gecko klädslar + CAM klädslar (funkar ju faktiskt på Geckon,dock ej 100%) Har ju självklart extra klädslar till UJ´n oxå SKADAD...svar JA,du vet ju...man har ju dämpat skadan lite med o jobba i barnvagnsbutik!
    ha ha ja jag vet, hade också massa klädslar och dynor till min uj. karln vill nog inte veta hur det kommer bli med camen he he!
  • FridaLee
    mamma2003 skrev 2008-12-30 11:31:03 följande:
    Fridus2: Har du inte annat att göra än att hänga här? Föda barn t ex...
    Nä nu ska jag inte föda barn förens efter tolvslaget i morrn! släpar runt på den bärbara hela tiden bläää för att vänta på bebis!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16